بالابر بیمار

بالابر بیمار ، ابزارهای کمکی برای انتقال هستند که به مردم کمک می‌کنند تا از تخت، حمام، ویلچر استفاده کنند یا بتوانند از راه‌پله بالا و پایین بروند. بالابرهای بیمار به نحوی در نظر گرفته شده است که بیمار و ویلچر یا اسکوتر را بلند و منتقل کند.

بالابرهای سقفی: بالابرهای سقفی برای انتقال افراد بین تخت، ویلچر، توالت، کمدها و … هستند.

بالابرهای اضطراری: بالابرهای بادوامی هستند که برای بلند کردن افراد از کف طبقه استفاده می‌شود.

بالابر کف: بالابرهای قابل جابجایی برای انتقال افراد بین تخت، ویلچر، توالت، کمدها و … است.

بالابر استخری: برای انتقال افراد به داخل و خارج از استخر‌ها و حمام‌ها استفاده می‌شود.

بالابرهای اسپا: برای انتقال افراد معلول به داخل و خارج از آبگرم یا حمام استفاده می‌شود.

بالابر‌های پله: برای حمل افراد به بالا و پایین راه پله و انتقال آن‌ها استفاده می‌شود.

بالابرهای ایستاده: بالابر بیمار هستند که برای انجام جابجایی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربر در حین استفاده، به حالت ایستاده درمی‌آید.

تجهیزات و اطلاعات مربوطه

اطلاعات ارائه‌شده در اینجا حاصل تجربه بیش از 20 ساله ما در فروش و تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی است. اطلاعات مربوط به این تجهیزات است و در نظر گرفته شده است تا به بازدیدکنندگان ما در مورد ویژگی‌هایی که در دسترس هستند، آموزش دهند تا بتوانند هنگام خرید کالاهای بیمار تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند.

اطلاعات تخصصی تجهیزات

ما هم‌چنین اطلاعات خاصی را برای بسیاری از مدل‌ها و مدل‌های بالابر بیمار ارائه می‌کنیم. این اطلاعات به طور مستقیم از نشریات و نمایندگی‌های تولید‌ کنندگان جمع‌آوری شده است. درحالی‌که ما معتقدیم که تمام تجهیزات نمایش داده شده در سایت ما از بالاترین کیفیت است، ما هیچ کدام از این محصولات یا خرده فروشان را تایید نمی‌کنیم.

مشاوره فروش

از آنجا که تغییرات زیادی در شرایط بیماران و توانایی‌های مراقبان وجود دارد، یک بالابر که به طور کامل برای یک فرد کاملا کار می‌کند، ممکن است به علت یک ناتوانی شایع یا مشابه، برای یک دیگری نامناسب باشد. اطلاعات موجود در سایت ما اطلاعات شما را برای کمک به مقایسه محصولات شما فراهم می‌کند، اما توصیه می‌شود از فروشنده‌ای که شما این تجهیزات را از وی خریداری می‌کنید بخواهید تا راهنمایی‌های بیشتری برای شما فراهم آورد. ممکن است قبل از دانستن اینکه آیا کالای مدنظر مناسب خواهد بود یا خیر، لازم است که یک بالابر بیمار را امتحان کنید.

خرید تجهیزات جانبی ویژه

بسیاری از صفحات محصول، لینک‌هایی برای تبلیغاتی که محصول برجسته را می فروشند پیوند خواهند داد. درحالی‌که ما توافقنامه‌های وابسته با برخی از تبلیغ‌کنندگان داریم. ما یک فروشنده را بیش از دیگری توصیه نمی‌کنیم. شما این نمایندگی‌های آنلاین را پیدا خواهید کرد که می‌تواند در هنگام مقایسه محصولات، مفید باشد. بیشتر نمایندگی مجاز و فروش ویلچر نیز فروش تجهیزات هندل کردن بیماران را ارائه می‌دهند.

محصولات شرکت‌های سازنده ویلچر و شرکت‌های تامین‌کننده پزشکی که این محصولات را به فروش می‌رسانند با قیمت‌گذاری پیشنهاد شده توسط تولید‌ کنندگان عرضه می‌شوند، اما الزامی نیست حتما از این قیمت‌ها پیروی کنند. معامله‌ گران می توانند این محصولات را به قیمت‌هایی که دوست دارند به فروش برسانند، لذا توصیه می‌شود برای پیدا کردن بهترین قیمت‌ها، آنلاین خرید کنید. هم‌چنین در نظر داشته باشید که پایین‌ترین قیمت همیشه بهترین معامله نیست. اگر تنها چند دلار با استفاده از خرید ارزان با یک خدمات پس از فروش بد صرفه‌جویی کنید، ممکن است آرزو کنید که پول اضافی را به یک شرکت معتبرتر با خدمات پس از فروش بهتر پرداخت کنید.