ترازو نوزاد کمری چیست ؟ مزایا و ویژگی های آن

اندازه‌گیری وزن در دوران نوزادی برای هر کودک نوپایی لازم و ضروری است. روند وزن در دوران نوزادی بسیار مهم است و می‌تواند به راحتی وضعیت سلامت نوزاد را نشان دهد. ترازوی نوزادی در گروه ترازوی پزشکی قرار دارد که جهت سنجش سلامت انسان‌ها طراحی و تولید شده است.

ترازو نوزاد کمری مدل ER7210

جدا از وزن، ترازو نوزاد کمری مدل ER7210  قد و دور سر را اندازه گیری می‌کند. این ترازو صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه سفید است و از چهار باتری 1.5 آمپر یعنی باتری نیم قلمی تغذیه می‌کند که به راحتی در بازار یافت می‌شوند و کم مصرف هستند. حداکثر ظرفیت اندازه‌گیری وزن 25 کیلوگرم است. اگر وزنی بالاتر از 25 کیلوگرم بر این ترازو گذاشته شود، ترازو هشدار می‌دهد و مانع از گذاشتن بار اضافه می‌شود. شرکت و کمپانی کمری از بزرگترین تولید کنندگان ترازو نوزادی چین است. این کارخانه در استان گوانگدونگ دارای 107،000 مترمربع کارخانه است.

روش کار ترازو نوزاد کمری ER7210

ترازو نوزاد کمری مدل ER7210 نوعی ترازو پزشکی برای اندازه‌گیری وزن، قد و دور نوزاد است تا از وضعیت سلامتی نوزاد اطمینان حاصل شود و روند رشد او بررسی شود. نوزاد به صورت آغوشی روی این ترازو قرار می‌گیرد و در کنار وزنه گیره‌های وجود دارد که قد نوزاد را نیز اندازه‌گیری می‌کند.  کفه طراحی به صورت منحنی شکل طراحی شده که در صورت غلت زدن کودک و چرخش او از افتادن نوزاد جلوگیری می‌کند.

برای اندازه‌گیری قد کافیست پس از قرار دادن نوزاد بر کفه ترازو، ستون های تعبیه شده در داخل ترازو را به صورت کشویی بیرون آورده ، و آن را با سر و پای نوزاد مماس کنید تا همزمان با عملیات سنجش وزن ، قد کودک را به صورت کاملا دیجیتالی بر روی صفحه نمایشگر LCD مشاهده شود.

مزایای ترازو نوزاد کمری ER7210

ترازو نوزاد کمری مدل ER7210، در میان ترازو‌های نوزاد از ارزان‌ترین و به صرفه ترین ترازو‌هاست که هم قابلیت اندازه‌گیری وزن و هم قابلیت اندازه‌گیری قد را دارد. استفاده از این ترازو به قدری آسان و راحت و ساده است که حتی مادر هم در منزل می‌توانند از آن استفاده کنند و روند وزن‌گیری و  رشد قد و سلامت کودکشان را بررسی کنند.

ترازو نوزاد کمری مدل ER7210، یک ترازو نوزاد بسیار مدرن و دقیق با حساسیت 5 گرم می‌باشد و از کاربردی ترین وسایل برای اطلاع از روند وزن‌گیری و وضعیت سلامت نوزاد است. این محصول را می‌توانید با بهترین کیفیت و گارانتی از فروشگاه سدان مد تهیه کنید.

امکانات ترازو نوزاد کمری ER7210

این ترازو هم با واحدهای کیلوگرم و سانتی‌متر و هم با واحدهای پوند و اینچ اندازه‌گیری می‌کند و نیازی به تبدیل و حساب کردن وزن و قد نوزاد توسط واحدهای تبدیل ندارید. این دستگاه با چند دکمه ساده کار می‌کند. برای مثال شما با زدن دکمه UNIT می‌توانید واحدهای اندازه‌گیری این ترازو را تغییر دهید. صفحه نمایش ترازو نوزاد کمری از جنس ال سی دی بوده و تمامی اطلاعات و اعداد بر روی صفحه با فوتتی مشکی و درشت و به وضوح روی صفحه نمایش نمایان می‌شوند.

پوشش بدنه ترازو نوزاد کمری مدل ER7210 از جنس پلاستیک فشرده‌ی نشکن و مستحکم بوده که در مقابل فشار و ضربه مقاوم سازی شده است. همچنین در صورت چرخیدن و غلت زدن نوزاد دیواره‌های کفه تازو که به شکل منحنی هستند به قدری استحکام را دارند که از افتادن کودک جلوگیری کنند.

این ترازو در میان تمامی ترازوهای نوزاد موجود در بازار کمترین گزارش خرابی را داشته و بهترین کیفیت را دارد و اکثر کلینیک‌ها و مطب‌های متخصصین کودکان از این ترازو استفاده می‌کنند. این به دلیل قیمت مناسب و دقت بالا و به صرفه بودن این دستگاه است.

سابقه قد و وزن کودکان در این دستگاه قابل ثبت و ضبط است به طوری که برای 8 نوزاد می‌تواند چند سابقه را ثبت کند. این ویژگی منحصر به فرد ترازو نوزاد کمری مدل ER7210 باعث می‌شود که پزشک و مادر به راحتی بتوانند وضعیت سلامتی نوزاد را بررسی کنند و از روند رشد او باخبر شوند.

ویژگی‌های ترازو نوزاد کمری ER7210

ترازو نوزاد کمری مدل ER7210، یکی از ارزان‌ترین ترازو‌های نوزاد موجود در بازار است که با وجود قیمت کم و مناسب تمامی خدماتی که یک ترازو نوزاد باید داشته باشد را به شما ارائه می‌دهد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

تمام ویژگی‌های ترازو کودک کمری ER7210 را می‌توانید در موارد زیر مشاهده نمایید:

  • سنسور فشارسنج با دقت بالا
  • حداکثر ظرفیت وزن: 25 کیلوگرم / 55 پوند
  • حساسیت: 5 گرم / 0.01 پوند
  • واحد‌های اندازه‌گیری قابل تبدیل هستند. کیلوگرم / پوند و سانتی‌متر/اینچ
  • اندازه صفحه نمایش LCD: 75 x 30 میلی متر
  • LCD با نور پس زمینه سفید و فونت مشکی درشت و واضح
  • امکان اندازه گیری قد نوزاد (از 46-80 سانتی متر)
  • حساسیت اندازه‌گیری قد : 1 میلی متر
  • این دستگاه همراه با یک متر مناسب برای اندازه گیری برای دور سر ارائه می‌شود.
  • ثبت 8 سابقه برای 8 نوزاد
  • کار با دکمه‌ها بسیار آسان و راحت بوده و دستگاه پیچیدگی خاصی ندارد
  • با ویژگی HOLD برای ثابت کردن داده‌های اندازه گیری
  • دارا بودن نشانه کم بودن شارژ باتری (Lo) / نشانگر اضافه بار (Err)
  • 4 باتری نیم قلمی 5/1 آمپری
  • ساخت کشور چین تحت لیسانس سوئیس

اگر قصد تهیه این دستگاه را دارید با فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد تهیه کنید.