پنیل کلمپ چیست ؟

پنیل کلمپ یک وسیله ساده است که عمدتا توسط مردان برای جلوگیری از نشت ادرار استفاده می‌شود. این گیره‌ها جهت درمان بی‌اختیاری در مردان طراحی شده اند. یک گیره آلت تناسلی، که گاهی اوقات گیره کانینگهام نیز نامیده می‌شود، طراحی شده است تا فشار بر روی مسیر ادرار آقایان ایجاد شود تا بتواند مانع از عبور ادرار شود.

هم‌چنین به عنوان گیره‌های ادراری، گیره‌های آلت تناسلی یا گیره‌های غیرطبیعی شناخته شده است، آنها در اطراف آلت تناسلی قرار می‌گیرند تا جریان ادرار را مسدود کنند و نیازی به عمل جراحی یا دارو ندارند.

به بیان گیره بی‌اختیاری یک دستگاه فشرده‌سازی آلت تناسلی است. یک وسیله قابل استفاده مجدد است که در چندین طرح مختلف در دسترس است. همه آن‌ها با فشردن آلت تناسلی، به عنوان یک گیره که روی آلت تناسلی بسته است، یا به عنوان یک بند که در اطراف آلت تناسلی قرار می‌گیرد یا گاهی اوقات یک کاف تورم قابل استفاده است، استفاده می‌شوند.

پنیل کلمپ برای کنترل زمان ادرار کردن مردان استفاده می شود. برای ادرار کردن، مردان فشار گیره را در اطراف آلت تناسلی آزاد می‌کنند، که اجازه می‌دهد جریان ادرار به توالت یا پالایش شود. گیره‌های بی‌اختیاری برای مردان با چاقی، دیابت، از دست دادن کنترل مثانه به علت سن یا مردان که از جراحی پروستات بهبود می‌یابند، مفید است.

بی‌اختیاری ادرار در مردان در حال رشد است. بسیاری از مردان سالم دارای بی‌اختیاری خفیف یا ادرار هستند که قابل کنترل نیستند. با توجه به آناتومی مردانه، پوشک بزرگسال تنها راه برای بی‌اختیاری ادرار نیست. بستن ادرار مردانه آسان است و برای کنترل بی‌اختیاری ادرار در مردان بسیار موثر است.

گیره‌های بی‌اختیاری دستگاه‌هایی کوچک و ارزان هستند که در خارج از بدن آلت تناسلی پوشیده می‌شوند. گیره‌های ادراری برای ایجاد فشار روی مجرای ادرار طراحی شده اند تا جریان غیر مجاز ادرار را از مثانه از طریق آلت تناسلی قطع کنند. در عین حال، برای جریان خون مناسب فراهم می‌شود.

هنگامی که به راحتی پوشیده شده و به درستی استفاده شود، می‌توانند جایگزین مناسبی برای پوشک افراد بالغ یا حتی پوشک جذبی باشند. گیره‌های آلت تناسلی می‌تواند راه حل مناسبی برای کنترل جریان ادرار و نشت فراهم کند.

همان‌گونه که اشاره شد این گیره‌ها برای جلوگیری از نشت ادرار در اطراف آلت تناسلی قرار می‌گیرد. قلاب پنومونی یک روش غیرمصنوعی ایمن است که نیاز به هیچ جراحی یا دارو برای درمان بی‌اختیاری ندارد.

به عنوان یک گیره خارجی که به آرامی فشار را برای جلوگیری از جریان ادرار از طریق مجرای ادرار اعمال می کند، گیره‌های آلت تناسلی برای مردان بی‌اختیاری اثبات شده است. بسیاری از مردان پس از عمل جراحی پروستات، کنترل نشت ادرار برایشان دشوار است.

گیره مذکور برای کنترل زمان ادرار کردن مردان استفاده می‌شود. همچنین برای مردان مسن‌تر، گیره‌های آلت تناسلی برای کنترل ادرار از بی‌اختیاری کمک می‌کند. این گیره‌ها نشت ادرار مداوم و متناوب را متوقف می‌کنند.

سایر شرایطی که سبب بی‌اختیاری می شوند که ممکن است از مدل‌های مختلف استفاده کنند عبارتند از: دیابت، چاقی و بعضی از جراحی ها. ما از تعداد زیادی از تولیدکنندگان انواع گیره‌های بی‌اختیاری استفاده می کنیم.

کاربردهای گیره‌های بی‌اختیاری:

  • بی‌اختیاری در جنس مذکر
  • نشت گاه به گاه ادرار

پنیل کلمپ در چه مواردی کاربرد دارند؟

  • به گفته اکثر مردان، گیره‌های بی‌اختیاری برای دوره‌های کوتاه و زمانی که فعالیت‌های پر انرژی مثل شنا، دویدن و… را انجام می‌دهند، مناسب هستند.
  • بعضی از مردان همچنین از گیره بی‌اختیاری به‌صورت منظم استفاده می‌کنند و هر زمان که لازم باشد، ادرار را آزاد می‌کنند.
  • برخی دیگر از آن‌ها برای کاهش میزان نشت ادرار تا سطح قابل قبول استفاده می‌کنند تا بتوانند به پدهای کوچک‌تر تبدیل شوند.

برای اولین بار چه زمانی از پنیل کلمپ استفاده شد؟

یکی از اولین گیره‌های آلت تناسلی و یا گیره‌های بی‌اختیاری توسط دکتر لی ادورادز در سال ۱۹۶۵ مطرح شد.

در مقاله‌ای که در یک مجله پزشکی در بریتانیا منتشر شد، دکتر ادواردز یک گیره به عنوان یک دستگاه کامل برای پیشگیری از نشت ادرار در مردان مبتلا به بی‌اختیاری ادرار برای جلوگیری از بی‌اختیاری‌شان ارائه کرد. گیره دست‌ساز اولیه که با استفاده از پلاستیک Perspex برای یک بیمار مبتلا به بی‌اختیاری ادرار که در یک مرکز مراقبت سالمندان زندگی می‌کرد، ساخته شده بود.

گیره بی‌اختیاری اولیه دارای مشکلات فراوانی بود که باعث ناراحت کننده بودن آن شد. علاوه بر این، طراحی اولیه به دلیل اتفاقی افتادن، بسیار دشوار بود.

یک پنیل کلمپ چگونه کار می‌کند؟

طراحی گیره آلت تناسلی به طور قابل توجهی در صنعت تجهیزات پزشکی طی ده سال گذشته تکامل یافته است. طرح‌های جدیدتر از کمبودها و مشکلات کمتری نسبت مدل‌های اولیه برخوردارند.

در حال حاضر فوم نرم برای جاسازی بسیاری از گیره‌های آلت تناسلی به منظور جلوگیری از هر گونه ناراحتی و عبور تصادفی ادرار استفاده می‌شود.

علاوه بر این، برخی از گیره‌های آلت تناسلی به‌طور یکنواخت فشاری را بر بخش خاصی از مجرای ادرار وارد می‌کنند که مانع عبور غیر مجاز ادرار می‌شود درنتیجه، در به حداقل رساندن درد و ناراحتی ناشی از استفاده از گیره، کمک شایانی می‌کنند. سطح خارجی یک گیره آلت تناسلی معمولا از فلز یا پلاستیک ساخته شده است.

بسیاری از گیره‌های امروز قابل تنظیم می باشند تا از داشتن گیره خیلی تنگ یا خیلی سست جلوگیری شود. گیره ایده‌آل باید فشار ایجاد کند که مجرای ادرار بسته باشد.

با این حال، فشار کاربردی نباید جریان خون را به آلت تناسلی قطع کند. اگر یک گیره به طور محکمی به آلت تناسلی اعمال شود، ممکن است درد شدید ایجاد شود.

چه کسی می‌تواند پنیل کلمپ را استفاده کند و برای چه کسانی مفید است؟

این گیره‌ها برای مردان فعالی که می‌خواهند یک محصول که به‌طور خصوصی و به خوبی کار کند، مناسب است. شما باید احساس طبیعی بودن در آلت تناسلی خود داشته باشید و بتوانید به طور منظم (حدود هر دو ساعت) دستگاه را آزاد کنید. بست‌ها می‌توانند ناخوشایند باشند و می‌توانند جریان خون در آلت تناسلی را کاهش دهند. پس از مدتی استفاده برخی از مردان می‌فهمند که قادر به تحمل آن‌ها نیستند.

گیره بی‌اختیاری می‌تواند توسط افرادی استفاده شود که:

  • می‌خواهند از نشت ادرار برای یک دوره خاص جلوگیری کنند.
  • تا زمانی که در آلت تناسلی خود احساس طبیعی کنند.
  • بخاطر بی‌اختیاری ادرار استرس دارند.
  • به یاد داشته باشید که به طور منظم گیره آلت تناسلی خود را آزاد کنید
  • اگر می‌خواهید بجای جلوگیری از نشت ادرار کنترل و نگهداری آن را به دست آورید.
  • اگر بخواهید که بتوانید یک زندگی فعال و آزاد داشته باشید.

چگونه یکپنیل کلمپ استفاده می‌شود؟

استفاده از گیره آلت تناسلی بسیار آسان است. گیره به سادگی باز می‌شود و سپس در اطراف آلت تناسلی در نیمه انتهایی قرار می‌گیرد.

طرف چپ گیره باید به سطح زیر (داخل قوس) آلت تناسلی متصل شود. گیره باید خم شود تا بتواند به راحتی در اطراف آلت تناسلی قرار گیرد.

سپس گیره فشرده می‌شود تا بسته شود با این حال، باید مراقب باشید تا خیلی تنگ نباشد. یک حلقه سیم فنری، که در کنار اکثر گیره‌ها قرار دارد، برای کاهش فشار استفاده می‌شود.

یک پنیل کلمپ چه زمانی بهتر کار می‌کند؟

بستن گیره می‌تواند برای جلوگیری از نشت مثانه استفاده شود پس آن‌ها نباید هنگام خوابیدن استفاده شوند. اکثر مردان می‌دانند که بهترین زمان استفاده از آن‌ها برای مدت‌های کوتاه است، مثلا زمانی که فعالیت‌های پر انرژی مانند رقصیدن و شنا انجام می‌شود.

بعضی از مردان می‌توانند از آن‌ها به عنوان ابزار دائمی استفاده کنند  که به طور منظم برای دفع ادرار آزاد می‌شوند. برخی دیگر متوجه می‌شوند که می‌توانند از گیره‌ها برای کاهش نشت ادرار به سطح قابل قبول استفاده کنند تا آن‌ها بتوانند یک پد سایز ۲ کوچک‌تر بپوشند.

گیره‌ها در طیف متنوعی از طرح‌ها قرار می‌گیرند و ممکن است برخی از آزمایش‌ها و سعی و خطاها برای پیدا کردن طرح خاصی که برای شما مناسب است، باشد.

هنگام انتخاب، ممکن است مفید باشد که در مورد چگونگی ویژگی‌های گیره‌های مختلف و تناسب آن‌ها با فعالیت‌هایی که می‌خواهید انجام دهید، فکر کنید. این ممکن است شامل: عرض و اندازه گیره، وزن آن، موادی که از آن ساخته شده است و سهولت باز کردن و بسته شدن (نیاز به باز کردن با یک یا دو دست).

نشانه‌های لزوم استفاده از پنیل کلمپ چیست؟

گیره‌های آلت تناسلی در حال حاضر بهترین روش درمان برای مردان که از بی‌اختیاری خفیف تا شدید ادرار رنج می‌برند، در نظر گرفته می‌شود.

بی‌اختیاری بیمار به هر علتی که باشد، یک گیره آلت تناسلی می‌تواند او را از خجالت بسیار، نجات دهد. گیره آلت تناسلی پنهان است بنابراین، این یک درمان انحصاری برای بی‌اختیاری مردان است. بعضی از مدل‌های گیره آلت تناسلی به تازگی در برنامه‌های بزرگ شدن آلت تناسلی استفاده می‌شود.

این دستگاه‌ها معمولا برای افزایش طول آلت تناسلی استفاده می‌شوند. اگر چه بسیاری از فعالین حوزه سلامت گزارش‌هایی در رابطه با اثر بخشی گیره‌های آلت تناسلی در بزرگ شدن آلت تناسلی منتشر کرده‌اند، اما فقدان شواهد علمی سبب شده است بسیاری از پزشکان تمایل به استفاده از آن در برنامه‌های بزرگ شدن آلت تناسلی نداشته باشند.

چگونه می‌توان از پنیل کلمپ خود مراقبت کرد؟

برخی از گیره‌های آلت تناسلی یکبار مصرف هستند، در حالی که برخی دیگر نباید با آب گرم و صابون شسته شوند و بایستی به‌وسیله آب سرد شستشو داده شوند. اگر گیره دارای یک پد فوم نرم باشد، باید آن را خوب خشک کرد. گیره آلت تناسلی نباید دوباره استفاده شود، مگر اینکه کاملا خشک شده باشد.

عوارض جانبی پنیل کلمپ چیست؟

گیره‌های آلت تناسلی می‌توانند در صورت استفاده نادرست از آن‌ها درد شدیدی ایجاد کنند.

یک کاربر گیره انسداد مجرای ادرار توصیه می‌کند که آلت تناسلی خود را به طور کامل بررسی و استفاده از گیره در هر زمان و هر منطقه از پوست، مخصوصا نواحی زخم‌ی و پاره شده را متوقف کنید.

استفاده از کرم موضعی به سطح آلت تناسلی قبل از پوشیدن گیره برای کاهش آسیب توصیه می‌شود.

چه نکاتی را در مورد اندازه کردن پنیل کلمپ باید رعایت کرد؟

بست‌ها باید به وسط یا پایه آلت تناسلی متصل شوند. بسیاری از گیره‌ها قابل تنظیم هستند بنابراین “یک اندازه مناسب همه” است. مابقی مدل‌ها در اندازه‌های مختلف موجود هستند (مثلا سایز نوجوانان، معمول و سایز بزرگ).

در صورتی که موردی باشد که در این سایزها موجود نباشد،  تولیدکننده باید راهنمایی را در اندازه‌گیری انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که بهترین اندازه را استفاده می‌کنید.

متخصصان پزشکی ممکن است با گیره آشنا نباشند، بنابراین ممکن است کسانی را معرفی کنند که بتوانند به شما مشاوره بدهند. در این صورت بهتر است قبل از استفاده از محصول، از مشاور تولیدکننده محصول مشاوره بگیرید.

مردانی که از گیره ها استفاده می‌کنند گزارش داده‌اند که اندازه مناسب این گیره بسته به فعالیت آن‌ها، درجه حرارت بدن و آب و هوا اغلب در طول روز تغییر می‌کند. بنابراین ممکن است لازم باشد تا زمانی که شما آن را پوشیده‌اید، گیره را تنظیم کنید تا مطمئن شوید مناسب است.

چه محصولات دیگری می‌توانند با یک پنیل کلمپ ترکیب و به خوبی تطبیق پیدا کنند؟

مردانی که ازین گیره‌ها استفاده می‌کنند اغلب از موارد زیر به عنوان بخشی از ادوات جانبی استفاده می‌کنند:

پد – برخی از مردان از یک گیره در طول روز و یک پد در شب یا هنگام خواب استفاده می‌کنند. دیگران به منظور افزایش مدت زمان پد، یک پد را در کنار یک گیره در یک محیط آزاد قرار می‌دهند.

جلد و پوشش – برای مردان فعال، استفاده‌کنندگان از صندلی چرخدار و یا مردان با شیوه زندگی آرام‌تر مناسب است. اگر شما در محیط بیرون هستید و به توالت دسترسی ندارید، بسیار مناسب و خوب است.

اگر شما عمدتا ایستاده‌اید یا پیاده‌روی می‌کنید و می‌خواهید یک محصول قابل استفاده مجدد را امتحان کنید.

برای کمک به انتخاب بین انواع مختلف محصولات موجود، روی مشاور محصول کلیک کنید.

دستگاه فشرده سازی قلاب می تواند خطرناک باشد اگر به‌صورت نادرست استفاده شود. شما باید دستورالعمل سازنده را برای اطلاعات ایمنی مهم مطالعه کنید.

گیره‌های فشرده‌سازی در حال حاضر توسط NICE در انگلستان توصیه نمی‌شود، اما بسیاری از مردان مشاهده کرده‌اند که آن‌ها یک محصول مفید هستند.

بهترین پنیل کلمپ ها

ما رهبر فروش آنلاین گیره‌های بی‌اختیاری و بهترین فروشنده آن هستیم. ما برای فروش بهترین‌ گیره‌های بی‌اختیاری، خود به بررسی کیفیت آن‌ها پرداخته‌ایم تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد خرید این گیره‌ها و انتخاب آن‌ها کمک کنیم. در تجهیزات پزشکی سدان‌، ما محبوب‌ترین و بهترین گیره‌های بی‌اختیاری را ارائه می‌دهیم.

انواع مختلفی از گیره‌ها را پیشنهاد می‌کنیم. گیره‌هایی که از پلاستیک، فوم و حتی فلز ساخته شده است که اطمینان و اعتماد به نفس را فراهم می‌کنند. برای پیدا کردن بهترین گیره بی‌اختیاری مناسب برای نیازهای فردی، با ما تماس بگیرید.

سفارش یک گیره آلت تناسلی در تجهیزات پزشکی سدان همیشه آسان است. علاوه بر اینکه فرایند سفارش را به آسانی انجام می‌دهید، ما همیشه بهترین قیمت را نیز ارائه می‌دهیم. هم‌اکنون سفارش دهید و اعتماد به نفس خود را با انتخاب بهترین گیره‌های بی‌اختیاری به دست آورید.