مجله و آموزش سدان مد

دستگاه BIPAP چیست ؟

دستگاه BiPAP چگونه کار می کند ؟

افرادی که دارای آپنه انسدادی خواب (OSA) تشخیص داده می‌شوند، به ندرت از یک خواب خوب لذت می‌برند. همان‌طور که عضلات در پشت گلویشان استراحت می‌کنند، راه‌های تنفسی می‌توانند در طول خواب باریک شده و مسدود شوند. در نتیجه انسداد راه هوایی خرناس منجر به وقفه‌های متناوب در تنفس معروف به آپنه ایجاد می‌شود. وقتی مکث به اندازه کافی طولانی یا به اندازه کافی مکرر است، مغز از اکسیژن محروم می‌شود و بدن را به سرفه، خفه کردن یا گاز گرفتن برای شروع مجدد چرخه تنفس می‌رساند. طبق گفته کلینیک مایو، فرد ممکن است برای تکرار چرخه بیدار شود و تنفس طبیعی خود را ادامه دهد. دستگاه فشار مثبت دو طرفه تنفسی یا دستگاه BiPAP می‌تواند به طور موثر این چرخه خواب نامنظم را متوقف کند.

اگر چه بسیاری از افراد با CPAP  آشنا هستند، درمان BiPAP کمتر شناخته شده است. در صنعت تجهیزات پزشکی هر دو نوع دستگاه دارای یک واحد قابل برنامه‌ریزی است که هوای فشرده، ماسک‌ها، پوشش سر که به صورت و لوله متصل می‌شوند تا ماسک و دستگاه را به هم وصل کند. یک دستگاه BiPAP هوا را به عنوان یک دستگاه CPAP ارائه می‌دهد، اما دارای دو فشار متفاوت است.

قابلیت‌های دستگاه چیست؟

دستگاه BiPAP برای تهیه هوا در فشار استنشاقی یا IPAP در زمانی که فرد از طریق ماسک و لوله‌ها نفس می‌کشد، برنامه‌ریزی می‌شود. طبق اظهارنظرEmedicine، هنگامی‌که فرد در حال بازدم است، واحد BiPAP این تغییر را حس می‌کند و فشار خود را به یک فشار پایین‌تر یا EPAP  تغییر می‌دهد. با ایجاد یک مقاومت متغیر دائمی‌ در راه‌های تنفسی، BiPAP  مانعی برابر ایجاد انسداد مسیر تنفس که منجر به خروپف و آپنه می‌شود.

فواید کار با دستگاه BiPAP چیست؟

کاربران BiPAP از این سیستم قدردانی می‌کنند چرا که باعث ایجاد یک چرخه خواب راحت‌تر و بدون وقفه را ایجاد می‌کند، ضمن اینکه همسران این افراد  به دلیل قطع شدن خروپف خواب آرام‌تری دارند. افرادی که از دستگاه‌های BiPAP استفاده می‌کنند، می‌گویند که آن‌ها هشیاری بیشتری دارند، کم خوابی کمتری دارند، خلاق‌تر شده‌اند و خلق و خوی بهتری در طول روز دارند. علاوه بر این، در گزارش MedlinePlus، این افراد می‌گویند تمرکز و مهارت‌های حافظه با BiPAP بهبود می‌یابد. OAS  درمان‌نشده می‌تواند باعث فشار خون بالا، سکته مغزی، بیماری‌های قلبی عروقی و حتی مرگ شود. طبق نظر انجمن جراحان دهان و فک و صورت آمریکا، BiPAP درمان این خطرات را در بلند مدت کاهش می‌دهد.

برخی نکات کار با دستگاه

برای استفاده‌کنندگان جدید BiPAP، زمان برای راحتی با صداهای کمپرسور هوا، احساس ماسک و پوشش سر و چشم انداز ماشین آلات بر روی میز تخت خواب طول می‌کشد. درمانگاه Mayo توصیه می‌کند که افراد با یک پزشک یا متخصص مراقبت از خواب همکاری کنند تا بهتر بتوانند با BiPAP همراه شوند و عادت کنند.

افرادی که از CPAP استفاده می‌کنند باید در برابر مقاومت ثابت برنامه‌ریزی‌شده نفس بکشند، اما کسانی که از تکنولوژی BiPAP استفاده می‌کنند، مجبور نیستند فشار را به صورت زیاد تحمل کنند. درمانگاه Mayo می‌گوید افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی قابل توجه یا افرادی که قادر به تحمل فشار ثابت CPAP نیستند ممکن است راحت‌تر با BiPAP درمان شوند.

مزایای کار با دستگاه BiPAP در برابر دستگاه CPAP چیست؟

دلایل مختلفی وجود دارد که استفاده از دستگاه BiPAP بیش از یک دستگاه CPAP سنتی بسیار مورد قبول و مورد نظر است. این دلایل عبارتند از:

  • رایج‎‌ترین دلیل برای استفاده از BiPAP در مقایسه با CPAP این است که شما در زمان بازدم معذب هستید چون مقاومت در برابر فشار زیاد هوا در بازدم دشوار است. یک فشار پایین در هنگام استنشاق که با عنوان epap (فشار بازدم) شناخته می‌شود، و هم‌چنین به نسبت فشار مورد نیاز در طول استنشاق که به عنوان ipap (فشار دم) شناخته می‌شود، شما قادر به تجربه درمان بسیار راحت و موثرتری هستید.
  • اگر یک نوع اختلال تهویه مانند بیماری مزمن ریوی مزمن (CPOD) یا یک سندرم پریشانی تنفسی بزرگسال داشته باشید، درمان با دوزهای بیشتر موثر خواهد بود.
  • ممکن است آپنه مرکزی خواب داشته باشید. بیماران آپنه ناحیه مرکزی برای درمان با CPAP بهتر به BiPAP پاسخ می‌دهند. هنگامی‌که با PAP درمانی‌تان راحت هستید، میزان راحتی و سرعت عادت کردن به خودتان و هم‌چنین میزان مرتب استفاده کردن از درمان بستگی دارد. به همین دلیل مهم است که با پزشک خود در مورد استفاده از BiPAP در صورت ناراحتی استفاده از CPAP مشورت کنید.

بهترین دستگاه‌های BiPAP چگونه تعیین می‌شوند؟

آپنه خواب و سایر اختلالات خواب می‌تواند بسیار ناراحت کننده باشد. آن‌ها می‌توانند ناشی از خستگی مفرط باشند، اما توجه به درمان مناسب آپنه خواب برایشان مفید است. در حالی که بسیاری از دستگاه‌های BiPAP برای این نوع درمان وجود دارد، هر دستگاهی برای هر بیماری که دچار آپنه خواب است، درمان و عملکرد یکسانی ندارد. هر دستگاهBiPAP  دارای مشخصات و ویژگی‌های خاص خود است که مزایای مخصوصی را برای هر بیمار ارائه می‌دهد و ممکن است به علت مشکلات خواب تغییر کند.

در طول درمان آپنه خواب من مجبورم از ماشین‌های مختلفی برای درمان‌هایم استفاده کنم و این شامل استفاده از دستگاه BiPAP و دستگاهCPAP  است. در حالی که بسیاری از مردم با داشتن نیاز به استفاده از ماشین‌های مختلف برای تشخیص موثرترین مسائل مربوط به خواب خود ترغیب می‌شوند، ما خوش‌شانس هستیم تا بتوانیم از بسیاری از ماشین‌های مختلف استفاده کنیم و این دانش تجربی را برای به اشتراک گذاشتن با شما فراهم کنیم. طی بررسی ما دستگاه‌هایی که در ادامه معرفی خواهند شد، بهترین دستگاه‌های BiPAP موجود در بازار برای همه کسانی که درحال درمان آپنه هستند. ۳ دستگاه اول در این لیست واقعا بهترین محصولات ۲۰۱۸ BiPAP هستند و انتخاب بین ۳، به نیازهای شخصی و ترجیحات شما برمی‌گردد.

در حال حاضر، بدون تاخیر بیشتر، بیایید پیدا کنیم که بهترین دستگاه BiPAP برای شما چیست!

  1. Respironics Dreamstation BiPAP Auto With Heated Humidifier

 

 Dreamstation BiPAP Auto جدیدترین و بزرگترین دستگاه BiPAP از کمپانی فیلیپس است، که در ایالات متحده آمریکا ساخته شده است. Respironics همراه با ResMed یکی از ۲ رهبر برتر در تولید دستگاه‌های PAP خطی است. هرچند بر خلاف ResMed، فیلیپس Respironics به طور سنتی به این مشهور است که محصولاتش زرق و برق خاصی ندارند و بسیار ساده‌اند. در حالی که زرق و برق دستگاه‌هایی ResMed بسیار خاص و چشم‌گیر است. با این همه، این تفکر با رونمایی از اولین سری Philips Respironics تغییر یافت. آن‌ها تمام انواع زنگ‌ها و سوت‌ها را در Dreamstation BiPAP Auto و هم‌چنین یک طراحی جدید پر زرق و برق گنجانده‌‍ اند!

در زیر به برخی از نکات مهم که واقعا این BiPAP را برجسته می‌کند اشاره می‌کنیم:

اولین چیزی که در مورد این ماشین جدید به نظر می‌آید این است که آن‌ها اسم آن را احمقانه نگویند مثل اکثر دستگاه‌های دیگر CPAP و BiPAP که در بازار هستند. آن‌ها واقعا نامی داشتند که منطقی است و قطعا به نامش زندگی می‌کند. Dreamstation  واقعا میزان لذت بردن از استفاده من از دستگاه BiPAP را به سطح کاملا جدیدی افزایش داده است. نام آن به تنهایی باعث می‌شود احساس آرامش کنم.

علاوه بر این که من اسم آن را دوست دارم، به نظر می‌رسد از همه مدل‌های قبلی BiPAP و CPAP بسیار شیک‌تر است. من فکر می‌کنم که Dreamstation  احتمالا طراحی زیبایی برگرفته از ResMed’s Aircurve 10 داشته است. این نوع از طراحی ناخودآگاه ذهن را به سمت “اپل” دستگاه‌های BiPAP سوق می‌دهد. و از آنجایی که من iMac، iPad و iPhone را خیلی دوست دارم، فکر می‌کنم که برای م بسیار آرام‌بخش است. تقریبا درست مثل آن است که بخشی از خانواده است.

Dreamstation  به وسیله کارت SD، یک کتابچه راهنمای کاربر، لوله، یک کیف حمل دستی و منبع تغذیه همراه است. بزرگترین ارتقاء این دستگاه BiPAP یک صفحه نمایش ال سی دی بسیار بزرگ است که برای خواندن بسیار آسان‌تر است. این مدل بسیار ساکت‌تر از سایر دستگاه‌های BiPAP و دارای صدای با قدرت کمتر از یک سطح صدای ۳۰dB است. قابلیت Wi-Fi و بلوتوث آن مانند بسیاری از دیگر دستگاه‌های BiPAP است، اما تفاوت بزرگ این است که تنظیمش بسیار آسان است! در نهایت یک BiPAP دارای رابط بصری و آسان در کار است.

این دستگاه دارای رمپ زمانی ۰-۴۵ دقیقه و وزن ۶۲ گرمی است. هرچه بیشتر از این دستگاه استفاده می‌کنید، از پیرسفت‌های جذاب آن شگفت‌زده شده و بیشتر به آن علاقمند می‌شوید!

  1. Respironics System One BiPAP Pro BiFlex

 

سیستم Respironics One BiPAP Pro در مجموع بهترین دستگاه BiPAP به لحاظ قیمت مناسب است. این محصول ویژگی‌های گوناگونی دارد که به گونه‌ای طراحی شده است تا به طور موثر باز نگه داشتن راه تنفسی برای کاهش علائم آپنه خواب را راحت‌تر کنند. برخی از این ویژگی‌ها شامل تشخیص رویداد پیشرفته، کنترل مقاومت، مدیریت داده‌های بهتر و گزارش گیری و کنترل رطوبت می‌باشد.

در زیر برخی از نکات برجسته‌ای که باعث می‌شود این BiPAP موفق باشد اشاره می‌گردد:

تکنولوژی Bi-Flex باعث کاهش فشار هوا در هنگام انتقال از درون به بیرون و از بیرون بدن به درون می‌شود. این اجازه می‌دهد تا حداکثر راحتی ایجاد شود، حتی اگر شما دارای فشار متمرکز بالایی باشید. این فناوری پیشرفته حتی اجازه می‌دهد تا شما نوع ماسک خاص خود را که استفاده می‌کنید، وارد کنید و آن را مناسب برای بهینه‌سازی جریان هوا تنظیم کنید. برنامه تشخیص رویداد در تشخیص اختلالات خواب بسیار موثر است، مانند Hypopnea و یا درگیری‌های مربوط به تلاش‌های تنفسی، بنابراین شما و دکترتان قادر خواهید بود هرگونه مسائل را شناسایی و آدرس‌دهی کنید.

همانطور که در کنار تمام دستگاه‌های BiPAP و CPAP جدید، رطوبت‌ساز گرم بسیار موثر است و به‌گونه‌ای ساخته شده است که درون یک جعبه خشک است و مانع از ورود هرگونه آبی به دستگاه می‌شود، حتی اگر شما آن را کشیده و بیاندازید. این یک ویژگی صرفه‌جویی در زندگی مطلوب است که آب موجود در سیستم اثرات مضری بر بازدهی آن داشته و ممکن است هزینه تعمیرات اندکی ایجاد کند.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم این دستگاه این است که حتی اگر شما از تمام ویژگی‌های پیشرفته فناوری که سیستم Respironics One BiPAP pro  فراهم می‌کند بهره‌مند شوید، هم چنان یکی از ساده‌ترین دستگاه‌های BiPAP است. ویژگی‌های این دستگاه اجازه می‌دهد تا استفاده از آن برای بیمار بسیار آسان است. همه افراد، خبره در استفاده از بهترین تکنولوژی‌ها نیستند، اما چیزهای ساده‌تر برای استفاده باعث ایجاد تجربه بهتر استفاده آن‌ها از آن تکنولوژی می‌شود. اگر شما در این مورد مشابه بقیه هستید، System Respironics One BiPAP Pro Machine  باید برای شما عالی باشد.

یکی دیگر از جزئیات کوچک که قابل توجه است این است که BiPAP pro دارای صفحه نمایش LED با قابلیت تنظیم نور است که اجازه می‌دهد تا تجربه خواب راحت‌تری داشته باشید. من دستگاه‌های دیگری را پیدا کردم که صفحه نمایش بسیار روشن داشته باشند که اذیت کننده هستند و در واقع خواب من را تحت تاثیر قرار می‌دهند. دستگاه بسیار آرام است و رطوبت گرم می‌تواند در جلوگیری از خشک شدن دهان یا بینی، به خوبی کار کند.

این دستگاه BiPAP واقعا یک بسته کامل است و یکی از بزرگترین چیزهایی که در مورد این دستگاه قابل توجه است، هزینه است! اکثر دستگاه‌های BiPAP بیش از ۱۰۰۰ دلار هزینه دارند اما این محصول با قیمت نزدیک به ۹۰۰ دلار در آمازون پیدا شده است. حدس می‌زنم که واقعا نمی‌توان چیز بدی در مورد  System Respironics One BiPAP Pro Machineگفت و به همین دلیل آن را به عنوان یکی از بهترین‌های لیست دستگاه‌های BiPAP قرار داده‌ایم!

  1. ResMed AirCurve 10 VAuto w/ Humidifier

 

ResMed هم چنان رهبر دستگاه‌های PAP برتر است. آن‌ها دارای شهرت مرسدس‌ بنز گونه در PAP هستند که تمام زنگ‌ها و سوت‌ها را در اختیار دارند و هم‌چنین دارای طرحی زیبا هستند. ما می‌توانیم به شما اطمینان بدهیم که آن‌ها مجددا با ارائه آخرین نسخه BiPAP خود، این شهرت و برند که بهترین در طراحی و زیبایی هستند را زندگی کرده‌اند. ResMed با ارائه سری ۹، واقعا دستگاه‌های BiPAP خود را به یک سطح کاملا جدید رسانیده‌‍ اند. آن‌ها واقعا در آرزوهای خود برای ساختن دستگاه‌های BiPAP که به کمک آن‌ها افراد بتوانند از خود مراقبت کنند (چیزی که همه ما آن را دنبال می‌کنیم) به سطح جدیدی رسیده‌اند.

در زیر برخی از نکات برجسته که این BiPAP را از بقیه جدا می‌کند، اشاره می‌شود:

دارای قابلیت‌های بی‌سیم بلوتوثی است که اجازه می‌دهد دستگاه به راحتی با سیستم مانیتورینگ بیمار ResMed به نام AirView ارتباط برقرار کند. این نرم افزار نظارت بر بیمار اجازه می‌دهد تا پزشک را از راه دور داده‌های خواب را تجزیه و تحلیل و در صورت لزوم هرگونه تنظیمات را اعمال کند. هم‌چنین دارای یک سیستم مدیریت نشت است که به عنوان Vsync شناخته می‌شود.

بسیاری معتقدند که سیستم‌های هوای گرم، همگی اساسا یکسان هستند، اما سیستم رطوبت ساز کاملا یکپارچه AirCurve 10 در یک فرایند آسان بدون درز ساخته شده است. با گزینه جدید کنترل “خودکار” آب و هوا، هر دو درجه حرارت و رطوبت در سطوح طراحی شده برای ارائه آسایش مطلوب، پیش‌ تعیین شده است. این واقعا نوعی پلاگین و نقطه قوت است که همه می‌توانند از آن قدردانی کنند. علاوه بر این، مخزن آب دوباره طراحی شده است و اجازه می‌دهد تا برای تمیز کردن، آسان‌تر باشد. همه ما می‌دانیم که تمیز کردن روزانه می‌تواند سخت باشد، اما برای جلوگیری از مسائلی مانند عفونت تنفسی ضروری است انجام شود. شلنگ به دستگاه متصل می‌شود به طوری که به‌طور ۳۶۰ درجه آزادانه می‌چرخد تا باعث کاهش فشار روی ماسک شما شود. این یک ویژگی عالی است!

AirCurve 10 ResMed دارای یک کیف حمل و نقل مناسب است که برای مسافرت عالی است. محفظه جداگانه برای منبع تغذیه / سیم، مجرای آب، کمپرسور هوا، شیلنگ و ماسک وجود دارد. کاهش اندازه نسبت به مدل‌های دیگر در S9، باعث می‌شود برای سفر و جابجایی بهینه باشد.

  1. Respironics BiPAP Pro Bi-Flex 

دستگاهRespironics BiPAP Pro Bi-Flex  منبع موثری برای درمان آپنه خواب است. این دستگاه BiPAP در مدیریت مسائل آپنه خواب و هم‌چنین اختلالات خواب دیگر که افراد تجربه می‌کنند، کارکرد موثری دارد. درحالی‌که این دستگاه BiPAP دارای ویژگی‌های بسیار شگفت‌انگیز برای مدیریت درمان آپنه انسداد خواب است، نکته دیگری است که در بسیاری از دستگاه‌های دیگر وجود ندارد و آن آسان بودن تمیز کردن دستگاه است.

بسیاری از دستگاه‌های دیگر برای تمیز کردن سختی‌های خاص خود را دارند اما دستگاه Respironics BiPAP Pro Bi-Flex  یکی از ساده‌ترین دستگاه‌های BiPAP برای تمیز کردن است. هم‌چنین اگر شما واقعا نیاز به یک دستگاه BiPAP دارید که به شما اجازه می‌دهد رطوبت بیشتری را در طی درمان آپنه خواب خود داشته باشید، بایدRespironics BiPAP Pro Bi-Flex  را انتخاب کنید. درحالی‌که رطوبت ساز گرم برای این دستگاه BiPAP اختیاری است، توصیه اکید می‌شود از آن استفاده کنید.

برخی از دستگاه‌های BiPAP باعث می‌شوند که شما در هنگام بیدار شدن احساس خستگی کنید، اما دستگاه Respironics BiPap Pro Bi-Flex یک گزینه درمان‌کننده خنک‌کننده را فراهم می‌کند که هنگام بیدار شدن بینی‌ها خشک می‌شود. اگر شما می‌خواهید یک دستگاه داشته باشید که تمیز باشد، آسان است و به شما اجازه می‌دهد از شر آن بینی‌های خونین و خشک بعد از خواب خلاص شوید.

  1. Respironics BiPAP Auto

 

دستگاه BiPAP شماره ۵ در اینجا در Respironics BiPAP Auto از کمپانی فیلیپس است. از این دستگاه BiPAP به کرات در طول دوره درمان آپنه خواب استفاده شده است. یکی از دلایل اصلی اینکه من واقعا این ماشین را دوست دارم این است که برای درمان بیمار بسیار شخصی است. این حالت چندین حالت عمل را ارائه می‌دهد به طوری که هر بیمار می‌تواند یک تجربه درمان آپنه خواب شخصی خود را داشته باشد. حالت‌های مختلف کاربرد، به بیمار اجازه می‌دهد تا انتخاب کند که بهترین روش درمان برای آن‌ها کدام است. بسیاری از دستگاه‌های BiPAP واقعا نفس کشیدن را سخت‌تر می‌کنند.

دستگاه Respparonics BiPAP در واقع باعث می‌شود که تنفس بسیار آسان باشد زیرا فناوری Bi-Flex باعث می‌شود جریان هوا از دستگاه بسیار نرم‌تر شود. آیا می‌خواهید دستگاهی که در طول درمان تنفس، استفاده می‌کنید احساس راحتی بیشتری به شما بدهد؟ آیا می‌خواهید دارای یک دستگاه که به شما اجازه بدهد تجربه شخصی درمان آپنه خواب خود را داشته باشید، باشید؟ اگر شما به هر یک از این سوالات پاسخ مثبت داده‌اید، مطمئن هستم که شما می‌توانید با ماشین Respparonics BiPAP تجربه خوبی داشته باشید. همانند سایر Respparonics BiPAP‌های جدید، دارای یک رطوبت دهنده بسیار گرم و تمیز و نگهداری آسان است. این نیز ساخت یکپارچه است که می‌تواند بدون هیچ مشکل واقعی باشد.

  1. Respironics BiPAP AutoSV Advanced

Respironics BiPAP AutoSV Advanced یکی از موثرترین دستگاه‌های BiPap بوده است که در طی تمام دوره‌های درمان آپنه خواب در طول سال‌های زیادی به کار گرفته شده است. یکی از دلایلی که به جذابیت Respironics BiPAP AutoSV Advanced می‌افزاید این است که دارای ویژگی‌های زیادی است که برای بیماران آپنه خواب مفید است. برخی از این ویژگی‌های عالی شامل تشخیص پیشرفته رویداد، تهویه خودکار سرو (AutoSV)، EPAP خودکار و… است. تشخیص رویداد پیشرفته در تشخیص اختلالات خواب خیلی خوب است و پس از آن دستگاه را تغییر می‌دهد تا بتواند بیشترین تاثیر را در درمان داشته باشد.

AutoSV به بیمار کمک می‌کند تنفس را تهویه کند تا تنفس به اندازه‌ای مکانیکی نباشد. هم‌چنین، EPAP خودکار کمک می‌کند تا تشخیص زمانی که بیمار به تغییر فشار دستگاه پاسخ نمی‌دهد، راحت باشد. هنگامی‌که دستگاه عدم پاسخگویی را تشخیص می‌دهد، زمان و مقدار فشار را برای بهترین گزینه‌های درمان تغییر می‌دهد. اگر شما می‌خواهید بهترین دستگاه‌های BiPAP را پیدا کنید که به شما امکان می‌دهد تا موثرترین درمان آپنه خواب را با بیشترین ویژگی‌ها تجربه کنید، Respironics BiPAP AutoSV Advanced یکی از بهترین دستگاه‌ها در بررسی بهترین دستگاه‌هایBiPAP  است که می‌توانید از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. این دستگاه برای درمان آپنه خواب شما عالی است.

نتیجه‌گیری بررسی بهترین دستگاه‌های BiPAP چیست؟

در نتیجه‌گیری بایستی سه گزینه اول یعنی Dreamstation یا System One BiPAP Pro و یا AirCurve 10 را پیشنهاد داد زیرا این محصولات واقعا بهترین ۳ بهترین دستگاه BiPAP 2018 هستند! هم‌چنین پیشنهاد می‌شود که دستگاه پاک‌کننده ماشین BiPAP را بررسی کنید.

درمان آپنه خواب باید باعث ناراحتی شما نشود. آن‌ها نباید برای شما سختی ایجاد کنند و باید بتوانند به شما در درمان خواب مؤثر کمک کنند. انواع مختلفی از دستگاه‌های BiPAP وجود دارد. در طول استفاده از دستگاه‌های BiPAP مختلف، من توانستم درمان‌های خوب و بد درمانی را تجربه کنم. درحالی‌که بعضی از این دستگاه‌ها برای من خیلی خوب کار نمی‌کردند، دستگاه‌های BiPAP فوق در درمان آپنه خواب من و اختلالات خواب دیگر من نیز بسیار موثر بود.

ممکن است این موضوع که شما باید انتظار داشته باشید که دستگاهی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد کمی سخت باشد، اما تجربه کردن دستگاه‌های مختلف واقعا ارزشش را دارد.

اگر شما با آپنه خواب یا سایر اختلالات خواب تشخیص داده شده است، باید از دستگاهBiPAP  استفاده کنید که برای مقابله با مشکلات شما کار خواهد کرد. در طول سال‌های تجربه من با بسیاری از دستگاه‌های BiPAP مختلف، همه آن‌ها دارای مشخصات و ویژگی‌های شخصی خود هستند و برخی از آن‌ها بهتر از دیگران کار می‌کنند.

مهم است که به یاد داشته باشید که هر دستگاهBiPAP  برای هر بیمار که با آپنه خواب یا سایر اختلالات خواب تشخیص داده شده، برای هر بیمار یکسان است. با این حال، از طریق تمام بررسی‌های BiPAP باید گفت که دستگاه‌های BiPAP ذکر شده در میان بهترین ابزارهای درمان آپنه خواب و سایر مسائل خواب نیز هست. اگر بخواهید بهترین دستگاه BiPAP که در درمان اختلالات خواب یا سایر مشکلات خواب شما موثر باشد، شانس خوبی برای دریافت این درمان موثر از طریق استفاده از دستگاه‌های BiPAP بالا خواهید داشت.

7 دیدگاه در “دستگاه BIPAP چیست ؟

  1. حسین مشجری گفت:

    سلام.
    صدایی که از دستگاه بلند می شه یعنی صوت می کشه . مثل این پیام High RR II اشکال از کجاست.
    ممنونم

    1. naeem گفت:

      با سلام
      لطفا برند و مدل دستگاه Bipap خودتون رو اعلام کنید تا شما رو راهنمایی کنیم

  2. zari گفت:

    منم مشکل اقای مشجری رو دارم مدل دستگاه هم بی ام سی هستش ممنون

    1. فرزاد راد گفت:

      با عرض پوزش جهت پاسخگویی بعد از این مدت طولانی
      دوست عزیز بهتر هست که دستگاه رو به شرکتی که ازش خریداری کردید و یا شرکت وارد کننده جهت تعمیرات ارسال کنید

  3. کامران شمسایی گفت:

    با عرض سلام و تشکر از توضیحات کاملتر درباره دستگاه bipap دوسوال در رابطه با نحوه استفاده از این دستگاه دارم
    ۱- آیا محدودیتی در رابطه با مدت زمان استفاده از دستگاه وجود دارد؟مثلا در طول شبانه روز چند ساعت باید دستگاه به مریض متصل باشد.
    ۲-نحوه خوابیدن مثلا به پهلو خوابیدن در بهترکردن کارکرد این دستگاه اثردارد؟
    سپاسگزارم

  4. منوچهر رستمی گفت:

    سلام ممنونم از راهنمایی و اطلاع رسانی شما که عالی است لطفا بفرمایید این دستگاه اجاره ای هم هست؟

    1. فرزاد راد گفت:

      با سلام
      نظر لطف شماست
      خیر ما دستگاه اجاره ای نداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *