D12c6eaaee15de1a7589b301557d0ac5a6c25c9c7d1d7b72979356a06e35592e 98509.1579616937 1598035891 54.36.110.228
10 شرکت برتر در بازار نخ جراحی

درخواست تولید نخ جراحی همزمان با افزایش تعداد عمل های جراحی در سرتاسر جهان، بدون توجه به دسترس بودن جایگزین های موجود در بازار مانند استاپلر جراحی، افزایش پیدا کرده است. اخیرا، تلاش های متعددی برای تولید نخ هایی با ویژگی های منحصر به فرد مانند نخ های بخیه هوشمند، نخ های بخیه ضدمیکروبی، و نخ های بیواکتیو ( bioactive ) انجام شده است. این نوآوری ها نشان دهنده رشد روز افزون بازار نخ های بخیه در سالیان اخیر بوده است. در این مقاله ده شرکت برتر در بازار نخ جراحی معرفی شده اند.

1. Braun Melsungen AG

این شرکت در سال 1839 تاسیس و دفتر مرکزی آن در Melsungen آلمان قرار دارد. این شرکت همراه با شرکت های زیر مجموعه آن حدود 5000 نوع محصول مختلف را تولید می کند. این شرکت در زمینه تهیه و تولید لوازم جراحی، ارتوپدی و لوازم مربوط به مراقبت های سرپایی و غیر سرپایی بیمار بسیار شناخته شده است و در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا- اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا حضوری جدی و فعال دارد.

نخ جراحی بی بران

2. Boston Scientific Corporation ( شرکت علمی بوستون )

این شرکت در سال 1979 تاسیس و دفتر مرکزی آن در ماساچوست ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت در زمینه توسعه، تولید و بازاریابی دستگاه های پزشکی در سراسر جهان فعالیت کرده و به دلیل داشتن شبکه توزیع قوی و داشتن بیش از 35 شرکت زیر مجموعه؛ در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا – اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا حضوری پررنگ دارد.

3. Medtronic PLC

این شرکت در سال 1949 تاسیس و دفتر مرکزی آن در سال دوبلین، ایرلند قرار دارد. این شرکت در زمینه طراحی، تولید و فروش دستگاه های پزشکی فعالیت می کند و در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا با 30 شرکت زیر مجموعه خود حضوری پررنگ دارد.

4. Ethicon Inc. ) A Johnson & Johnson Company )

اتیکون ( Ethicon ) در سال 1887 تاسیس و دفتر مرکزی آن در نیوجرسی، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت در بخش تحقیق و توسعه، تولید و فروش محدوده وسیعی از محصولات بهداشتی و درمانی فعالیت می کند. این شرکت در سراسر ایالات متحده، اروپا، آسیا- اقیانوسیه، نیمکره غربی و آفریقا فعال است.

نخ جراحی اتیکون

5. Teleflex Incorporated

این شرکت در سال 1943 تاسیس و دفتر مرکزی آن در پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت تولید کننده، توسعه دهنده و عرضه کننده وسایل پزشکی یکبار مصرف برای بیمارستان ها به ویژه برای بخش مراقبت های ویژه و جراحی است. اینشرکت حضور پررنگی در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا دارد.

6. Smith&nephew

ابن شرکت در سال 1856 تاسیس و دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. این شرکت طراح، تولید کننده و فروشنده دستگاه های پزشکی در سراسر جهان است و در آمریکا، اروپا، آسیا، استرالیا، نیوزلند، خاورمیانه و آفریقا حضوری فعال دارد.

7. CONMED Corporation

این شرکت در سال 1970 تاسیس و دفتر مرکزی آن در یوتا، ایالات متحده قرار دارد. این شرکت تولید کننده، توسعه دهنده و ارائه کننده دستگاه ها و ابزارهای جراحی برای جراحی هایی با حداقل تهاجم است. این شرکت محصولات خود را از طریق دو خط تولیدی به نام های جراحی ارتوپدی و جراحی عمومی ارائه و در سراسر آمریکا، اروپا، آسیا- اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا حضور فعالی دارد.

8. Internacional Farmaceutica

این شرکت در سال 1969 تاسیس و دفتر مرکزی آن در مکزیکو سیتی قرار دارد. این شرکت تولید کننده دستگاه های پزشکی، تولید کننده ی محصولات جراحی با کیفیت بالا و عرضه کننده نخ های بخیه از طریق برند Atramat است. این شرکت محصولات خود را در رنج وسیعی از نخ های بخیه، سوزن های جراحی و مش جراحی ( surgical mesh ) ارائه می کند. این شرکت محصولات خود را در بیش از 80 کشور دنیا از طریق شرکای تجاری متخصص به فروش می رساند.

9. DemeTech Corporation

این شرکت در سال 1990 تاسیس و دفتر مرکزی آن در میامی- فلوریدا قرار دارد. این شرکت تولید کننده و توزیع کننده نخ های بخیه قابل جذب و غیرقابل جذب است. علاوه بر آن، این شرکت عرضه کننده ی تیغ های جراحی و استاپلرهای جراحی نیز می باشد. این شرکت در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا، خاورمیانه و اروپا حضور فعالی دارد. بازاریابی و فروش محصولات شرکت از طریق شبکه از توزیع کنندگان در آمریکای شمالی و جنوبی، آمریکای مرکزی، آسیا، آفریقا، اروپا و اقیانوس آرام جنوبی صورت می گیرد.

10. Peters Surgical

این شرکت در سال 1926 تاسیس و دفتر مرکزی آن در شهر بابینی، فرانسه قرار دارد. این شرکت توسعه دهنده، تولید کننده و توزیع کننده دستگاه های پزشکی در سراسر جهان است. این شرکت محصولاتی مانند نخ های بخیه، کلیپس ها، مش ها، ایمپلنت ها و چسب جراحی را تولید و به دلیل داشتن شبکه توزیع قوی در بیش از 150 کشور جهان حضوری فعال دارد.