10 شرکت برتر در زمینه تولید ونتیلاتور در دنیا
10 شرکت برتر در زمینه تولید ونتیلاتور در دنیا

با پیش بینی نرخ رشد سالیانه 7.2 درصدی برای بازه ی زمانی 2018 تا 2023 انتظار بر این است که تا سال 2023 ارزش بازار جهانی ونتیلاتورها به 26362 میلیون دلار برسد. ( که صد البته در این زمان که ما در حال نوشتن این مقاله هستیم به دلیل وجود کرونا در تمام دنیا ، ارزش این بازار جهانی بسیار زیاد رو به افزایش گذاشته است )

ونتیلاتورها وسایلی هستند كه برای تنفس بیماران استفاده می شوند. ونتیلاتورها زمانی که بیماران مبتلا به آسم یا بیماری انسداد مزمن ریوی ( COPD ) دچار مشکل تنفسی می شوند، غالبا نجات دهنده ی آنها می باشد. بنابراین، استفاده از ونتیلاتور برای درمان انواع بیماری های حاد تنفسی در حال افزایش است.

در این مقاله 10 شرکت برتر در زمینه تولید ونتیلاتور را به شما معرفی می کنیم. این شرکت ها از استراتژی ها و تولیدات مختلف و متنوعی برای درمان بیماری های حاد تنفسی استفاده می کنند. در ادامه به معرفی این 10 شرکت برتر در زمینه تولید ونتیلاتور می پردازیم.

Becton Dickinson and Company

  1. Becton, Dickinson and Company

این شرکت در سال 1897 تاسیس و دفتر مرکزی آن در نیوجرسی ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت در دو بخش تجاری و بیودینامیک فعالیت کرده و راه حل ها و استراتژی های مختلفی را برای کمک به تحقیق پزشکی و آزمایشات بالینی ارائه می دهد. عمده فعالیت این شرکت تولید ونتیلاتور ها است.

Koninklijke Philips NV

  1. .Koninklijke Philips N.V ( هلند )

این شرکت در سال 1891 تاسیس و دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام، هلند قرار دارد. این شرکت به عنوان یک شرکت تکنولوژی برتر در سرتاسر جهان در پنج بخش سلامت فردی، کاهش وزن، تشخیص و درمان، تکنولوژی سلامت و غیره فعالیت می کند. بخش تکنولوژی سلامت در زمینه تولید سیستم تنفس مصنوعی غیرتهاجمی، سیستم های اکسیژن ساز، پالس اکسیمتر، ونتیلاتور و دستگاه های ارتوپدی قابل حمل خانگی خدمات منحصر به فردی را ارائه می کند.

Hamilton Medical AG

  1. Hamilton Medical AG ( سوئیس )

این شرکت در سال 1983 تاسیس و دفتر مرکزی آن در Bonaduz سوئیس قرار دارد. این شرکت استراتژی های منحصر به فردی برای بیماران بخش های اورژانس ، NICU و آی سی یو ارائه می کند. این شرکت حضوری پر رنگی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا دارد.

Fisher Paykel Healthcare

  1. Fisher & Paykel Healthcare, Limited ( نیوزلند )

این شرکت در سال 1934 تاسیس و دفتر مرکزی آن در اوکلند نیوزلند قرار دارد. این شرکت قبلا تولید کننده یخچال ها و ماشین های شستشو بوده است، اما بعدها، در زمینه مراقبت های بهداشتی مشغول به فعالیت شده و شروع به سودآوری کرده است. این شرکت در زمینه ونتیلاتور بسیار فعال است و استراتژی های منحصر به فردی را در درمان بیماری های تنفسی حاد ارائه می کند.

Draegerwerk AG CO

  1. Draegerwerk AG CO. KGaA ( آلمان )

این شرکت در سال 1889 تاسیس و دفتر مرکزی آن در لوبخ ( Lubeck ) آلمان قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید دستگاه های بیهوشی و دستگاه های تنفس مصنوعی فعالیت می کند. این شرکت در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا- اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا حضوری فعال و گسترده دارد.

Medtronic PL

  1. Medtronic PCL ( ایرلند )

این شرکت در سال 1949 تاسیس و دفتر مرکزی آن در دوبلین ایرلند قرار دارد. این شرکت در زمینه طراحی، تولید و فروش انواع مختلف دستگاه های پزشکی فعال است. این شرکت محصولات خود را در چهار بخش گروه قلب و عروق، گروه درمان های تهاجمی ( Minimally Invasive Therapies )، گروه درمانی بازتوانی ( Restorative Therapies ) و گروه دیابت ارائه می کند. این شرکت در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا حضور دارد.

GE Healthcare

  1. GE Healthcare ( ایالات متحده آمریکا )

این شرکت در سال 1994 تاسیس و دفتر مرکزی آن در شیکاگو آمریکا قرار دارد. این شرکت تکنولوژی های منحصر به فردی را در درمان انواع بیماری ها ارائه می دهد و در زمینه تولید انواع دستگاه های تنفسی و ونتیلاتور ها فعال است.

Smiths Group

  1. Smiths Group PLC ( بریتانیا )

این شرکت در سال 1851 تاسیس و دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. این شرکت وظیفه ی طراحی، تولید و فروش محصولات و خدمات خود را به صنایع مختلف مانند صنایع پزشکی و صنایع پتروشیمی دارد و در زمینه تولید دستگاه های ونتیلاتور بسیار شناخته شده است.

ResMed

  1. ResMed Inc ( ایالات متحده آمریکا )

این شرکت در سال 1989 تاسیس و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا آمریکا قرار دارد. این شرکت در تولید انواع دستگاه های پزشکی و ونتیلاتور برای درمان انواع مختلف بیماری های تنفسی از جمله تنگی نفس در خواب و انسداد حاد ریوی ( COPD ) فعالیت می کند.

Maquet Holding

  1. Maquet Holding B.V & Co.KG ( آلمان )

این شرکت در سال 1838 تاسیس و دفتر مرکزی آن در Rastatt آلمان قرار دارد. این شرکت در بخش درمان بیماری های حاد تنفسی، استراتژی های منحصر به فردی را ارائه کرده و در زمینه تولید ونتیلاتور بسیار فعال است.