مجله و آموزش سدان مد

صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G

خستگی اندام، گرفتگی و درد در نواحی متفاوت از جمله مشکلات شایع زندگی یکنواخت و ماشینی در عصر امروز بشمار می‌روند. خستگی، گرفتگی و کسالت در اندام حرکتی همچون گردن، دست‌ها و پاها در دراز مدت بیماری‌های حرکتی مزمن را که غالبا همراه با درد و خشکی هستند را به همراه خواهند داشت از این رو استفاده از ماساژ درمانی از دیربار برای رفع کوفتگی و دردهای ناشی از یکجا نشینی یا بالعکس کار و فعالیت زیاد توصیه شده است.

تسکین درد و احساس آرامش با صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G

اما امروز با پیشرفت مهندسی پزشکی و تولید کالاها و تجهیزات کمک درمانی و پزشکی تخصصی که در دنیا توسط برندهای معروف عرضه می‌شوند روش‌های دیگری جایگزین سبک‌های سنتی نیز مورد تایید قرار می‌گیرند. یکی از روش‌های موثر در رفع خستگی، گرفتگی و کسالت بدن بخصوص در کمر، گردن و پاها استفاده از صندلی‌های ماساژور فول بادی است.

سدان مد وارد کننده و عرضه کننده کالاهای پزشکی برندهای معتبر دنیا همچون محصولات زنیت مد در قالب صندلی‌های ماساژور که نسل جدید از صندلی‌های ماساژور تولید شده توسط این برند می‌باشد را تامین و ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای خرید و اطلاع از مشخصات صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G به فروشگاه اینترنتی سدان مد مراجعه نمایید.

ماساژوری برای تمام بدن:

از جمله قابلیت‌های و امتیازات انواع صندلی‌های ماساژور نسل جدیدی که توسط شرکت زنیت مد تولید و عرضه می‌شود برخورداری از فناوری و تکنولوژی ماساژور در تمام دستگاه صندلی ماساژور می‌باشد.  از این رو صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G محصول ماساژور فول بادی بشمار می‌رود و برای افرادی که از خستگی تمام اندام رنج میبرند گزینه کاربردی و ایدآل خواهد بود.

zenithmed EC-361 G قابل تنظیم و پیشرفته:

از جمله ایراداتی که در بیشتر صندلی‌های ماساژور از برندهای دیگر مشاهده می‌شود قابل استفاده نبودن و یا راحت نبودن آن برای استفاده همزمان بانوان و آقایان می‌باشد. از آنجایی که محصول صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G قابلیت تنظیم دستی توسط کاربر را دارد بنابراین شما می‌توانید از این محصول در منزل نیز استفاده‌ای راحت داشته باشید و تمام اعضای خانواده از آن به راحتی تنها با تنظیم مجدد استفاده نمایند.

ماساژ تمام بدن بدون دخالت دست‌ها:

با محصول صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G دیگر نیاز به ماساژ دستی توسط پزشک یا پرستار برطرف می‌شود. صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G با قابلیت پشتیبانی از چند روش ماساژ، ایجاد بی‌وزنی هنگام ماساژ و ماساژ 3 بعدی آرامش را به اندام برگردانده و بدن را به حالت ریلکس فرو میبرد.

حرارت و ماساژ همزمان:

دیگر مزیت استفاده از صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G استفاده از فناوری حرارتی است. در هربار استفاده از محصول این قابلیت تنظیم وجود دارد که شما همزمان همراه با ماساژ از حرارت گرمایی مطبوع در بخش نشیمنگاه و کمر نیز بهرمند شوید که امتیازیست برای افراد با مشکل دردهای مزمن. بنابراین همراه با ماساژ اندام دردهای بخش‌های تحتانی نیز کاهش می‌یابند.

تعداد کیسه‌ هوایی بالا، ماساژ موثرتر:

از جمله مواردی که سبب می‌شود فرد پس از ماساژ گرفتن با استفاده از صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G احساس رضایت بیشتری داشته باشد، تعدد کیسه‌های هوایی در این محصول می‌باشد. این صندلی ماساژ حاوی 12 کیسه هواست. جایگیری کیسه‌های هوایی در این صندلی بصورت طراحی شده که تمام نقاط شایع گرفتگی و خستگی همچون شانه، انگشت‌ها، دست، پا و نشیمنگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

جالب است بدانید که این محصول از سیستم اسکن خودکار بدن و کشش مفاصل نیز برخوردار است که در نوع خود با توجه به سطح استاندارد و کیفیت بالا در مقایسه با دیگر صندلی ماساژ در برندهای رقیب در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های تازه در صندلی ماساژ zenithmed EC-361 G:

  • این محصول طراحی مبلی دارد و بواسطه قابلیت تنظیم جای پای استفاده از آن رضایتبخش‌تر خواهد بود چراکه پاها در حالت راحتی همچون دیگر اندام‌ها قرار خواهند گرفت.
  • چرم رویه صندلی از نوع باکیفیت و PVC می‌باشد.
  • قابلیت تنظیم گسترده‌ای دارد و علاوه‌بر طول کاربر می‌تواند در تنظیم عرض و ارتفاع نیز دخیل باشد.
  • قابلیت تنظیم شدت ماساژ دارد و شما می‌توانید به اندازه‌ای که انتظار دارید ماساژ بادی را بصورت دستی کنترل نمایید.
  • در این محصول زاویه‌های پا و پشتی را می‌توانید تغییر دهید.
  • ماساژور این صندلی به دو صورت لرزشی و موجی عمل می‌کند و از این جهت تاثیری مثبت در افزایش جریان خون در بدن خواهد داشت.
  • قابلیت اتصال به بلوتوث دارد و پخش موسیقی نیز از صندلی ممکن است.
  • دو بلندگوی بزرگ در این محصول جهت پخش در نظر گرفته شده‌اند.

از صندلی ماساژور zenithmed EC-361 G چه انتظاراتی داشته باشیم؟

  • صندلی ماساژور زنیت مد مدل EC-361G محصول شرکت زنیت چین تحت لیسانس سوئیس می‌باشد.
  • این محصول شامل گارانتی است و پس از خرید شرکت زنیت برای مشتری 1 تا 10 سال خدمات پس از فروش در نظر می‌گیرد.
  • با استفاده از این محصول می‌توانید انواع ماساژ‌های کشش مفاصل، حرارت درمانی، ماساژ سه بعدی و دو بعدی و حالت بی‌وزنی را باهم داشته باشید.
  • محصول دارای کیسه‌های هوای چندلایه، ویبراتور و ماساژ موجی و قابلیت اتصال به بلوتوث می‌باشد بنابراین نیاز به تهیه لوازم جانبی نخواهید داشت.

صندلی ماساژور EC-361G زنیت مد را می‌توانید از طریق فروشگاه بزرگ اینترنتی سدان مد خریداری نمایید. سدان مد نماینده رسمی وارد کننده و عرضه کننده محصولات شرکت زنیت مد و دیگر برندهای معروف در حوزه تولید تجهیزات پزشکی می‌باشد و آماده ارائه خدمات فروش محصول در تهران و شهرستان‌ها می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *