سوالات متداول در رابطه با محصولات آوا پزشک

از سرنگ انسولین آوا چند بار می توان استفاده کرد؟
از سرنگ آوا می توان بیش از سه بار استفاده کرد اما این کار در مورد هیچ برندی توصیه نمی شود. زیرا پس از تزریق اول، تیزی سرسوزن از بین می رود و به شکل منحنی در می آید (با چشم غیر مسلح معمولاً قابل مشاهده نیست). تزریق با سرسوزن کند، به مرور زمان باعث لیپودیستروفی (تغییر شکل بافت چربی) می شود. در بخش هایی که این عارضه به وجود آید، انسولین به خوبی جذب نمی شود. همچنین ظاهر نازیبایی در ناحیه تزریق ایجاد می کند.
اگه از یک سرنگ به اشتباه دونفر استفاده کنند چه خطراتی میتونه داشته باشه ، سرنگ معمولی
در این مورد حتماً با پزشک خود مشورت نمائید.
میخواستم قطر دقیق سر سوزن هر رده از اسکالپ وین های آوا رو بدونم

قطر داخلی و خارجی سوزن در محصولات مختلف از استاندارد ملی ISIRI 3981 تبعیت می کند. جدول اندازه های قطر داخلی و خارجی هر گیج در صفحه کانول و مفتول آوا در بخش محصولات نیم ساخته موجود است. http://www.avapezeshk.com/products.98

نقش ژل در لوله های خونگیریclot activator چیست؟

پس از سانتریفیوژ، ژل بین پلاسما و سایر مواد خونی قرار می گیرد ( دو فاز را از هم جدا می کند) و باعث می شود تا پلاسما به راحتی جدا شود.

دکتر به من گفته 12 واحد انسولین بزنم. چند تا خط باید پر کنم. ایا بین 50 و 100 فرقی هست؟

در سرنگ های 50 واحدی هر خط برابر یک واحد انسولین است و برای 12 واحد انسولین باید تا خط 12 هم انسولین کشیده شود. درصورتیکه در سرنگ 100 واحدی، فاصله هر درجه از درجه بعدی، 2 واحد است بنابراین برای 12 واحد باید تا خط 6 ام انسولین بکشید.

می خواستم بدانم آیا سرنگ های شما برگ آنالیز هم دارند؟

بله

چرا در سرنگها 3 و 5 و 10 و 20 سی سی پیستون سرنگ رنگش آبی است ؟ من یکی از بازاریاب های محصولات آوا هستم و اینو می خوام بدونم و برنامه برای تولید سرنگ های انسولین سرجدا دارید ؟ اسکالپ و ست سرم چه زمانی به سبد اضافه می شود ؟

با توجه به اینکه برای رنگ پیستون الزامی در استاندارد وجود ندارد، رنگدانه آبی که رنگ سازمانی آواپزشک است، تولیدات شرکت آواپزشک را از دیگر محصولات موجود در بازار متمایز نماید. در مورد انسولین سر جدا، طرح در حال بررسی است.

باتوجه به این که تکنولوژی سرنگ های لوئرلاک بالاتره ولی سرنگ های لوئراسلیپ شما گرون تره

ما به دلیل ترویج فرهنگ مصرف سرنگ لوئرلاک با توجه به مزایایی که نسبت به سرنگ‌های دیگر دارد، قیمت این محصول را ارزان تر در نظر گرفته ایم.

ببخشید خواستم ببینم سر سوزن ها رو تو ایران میسازین؟ با چه تکنولوژی؟

بله

با توجه به نیاز مردمی به انسولین سرجدا چرا شرکت آواپزشک سرنگ انسولین سرجدا تولید نمی کند؟
با سلام از نظر پزشکی، در سرنگ یکپارچه با توجه به اینکه فضای مرده داخل سرنگ به حداقل مقدار ممکن رسیده است، میزان دوز داروی کشیده شده ، کاملاً از سرنگ خارج شده و داروی باقیمانده در سرنگ بسیار ناچیز است. به دلیل این مزیت سرنگ های یکپارچه، شرکت آواپزشک سرنگ انسولین آوا را به صورت یکپارچه تولید می کند. برای دیگر مصارف تخصصی تر پزشکی مانند تزریق در حوزه پوست و زیبایی، آواپزشک سرسوزن های مزوتراپی آوا را تولید نموده است که امکان اتصال این سرسوزن ها بر روی سرنگ به راحتی وجود دارد.
آیا لوله های خونگیری تولیدی آوا پزشک بدون خلاء هم قابل عرضه هست؟ این لوله ها بصورت استریل و غیر تب زا میتواند عرضه شود؟
سلام لوله های خونگیری خلأ آوا به صورت استریل و غیر تب زا تولید می شوند. در صورتی که درپوش لوله برداشته شود، خلأ موجود در لوله از بین می رود و امکان استقاده آن وجود دارد.
مزیت سرنگ لوئرلاک نسبت به سرنگ های ساده چیست؟
سرنگ لوئرلاک به دلیل پیچ شدن سرسوزن بر روی سرنگ، درصد نشتی یا پرش سرسوزن از روی سرنگ در هنگام تزریق بسیار ناچیز و در حد صفر میباشد.
چه عامل هایی برای انتخاب اندازه سرسوزن مناسب جهت تزریقات مدنظر قرار گیرد؟
باید عواملی مانند نوع و میزان روان روی دارو، سن و وزن بیمار، وضعیت تحرک بیمار و همچنین سرعت جذب دارو در بدن را در نظر گرفت.
معمولاً چه گیجی از سرسوزن برای تزریق عضلانی مناسب است؟
معمولاً برای تزریقات بزرگسالان از سرسوزن با گیج 21 تا 23 و طول سرسوزن 5/2 تا 8/3 سانتی متر و برای کودکان از سرسوزن با گیج 25 تا 27 و طول سرسوزن 5/2 سانتی متر استفاده قرار می شود.
U-100 به چه معناست؟
U-100 غلظت انسولین را نشان می دهد و به این معنی است که در هر سرنگ 1 میلی لیتری، 100 واحد انسولین وجود دارد.
تفاوت بین گیج 27، 30 و 31 در سرنگ های انسولین آوا چیست؟
هرچه شماره گیج بالاتر باشد، سرسوزن نازک تر است. بنابراین سرسوزن گیج 31، نازک ترین سرسوزن سرنگ انسولین آوا می باشد. سرسوزن گیج 30 نازک تر از گیج 27 است.
آیا از سرنگ انسولین می توان چند بار استفاده کرد؟
سرنگ انسولین برای یکبار مصرف تولید می شود و بر روی بسته بندی سرنگ نیز این مورد ذکر شده است. امروزه سرسوزن سرنگ انسولین نازکتر و ظریف تر تولید می شود تا تزریق راحتتر و بادرد کم صورت پذیرد. استفاده چند باره از سرسوزن سبب افزایش احتمال شکستن سوزن در پوست، مسدود شدن سوراخ سوزن، تزریق دوز نادرست انسولین، ایجاد لیپودیستروفی و … می شود. بنابراین فقط یکبار از سرنگ انسولین استفاده کنید.
چگونه سرنگ را پس از تزریق باید منهدم کرد؟
هرگز سرسوزنی را که فرد دیگری استفاده کرده، مجدد روکش نگذارید و منهدم نکنید. سرنگی را که خودتان استفاده کرده اید را در ظرف مخصوص (سیفتی باکس) دور بیندازید. این ظرف را دور از دسترس کودکان قرار دهید. پس از پر شدن ظرف مخصوص درب آن را مطابق دستور عمل ببندید.
سرنگ های آوا چگونه سترون می شود؟
در فرآیند سترونی از روش اتوکلاو گاز اتیلن اکساید استفاده می شود. این فرآیند آخرین مرحله پس از بسته بندی است.
آیا سرنگ تاریخ مصرف دارد؟
تاریخ انقضای سرنگ انسولین 3 سال است. در این مدت باید در جای خشک و دمای مناسب نگهداری شود.

خرید سرنگ آوا