مجله و آموزش سدان مد

نحوه انتخاب دستگاه نوار قلب پرتابل

نحوه انتخاب دستگاه نوار قلب پرتابل

نحوه انتخاب دستگاه نوار قلب پرتابل مبحثی است که در این قالب قصد بررسی آن را داریم.

امروزه مشتریان، با روش های بهتری نسبت به گذشته مراقب سلامتی خود هستند. محبوبیت دستگاه هایی مانند مانیتورهای پزشکی و سلامت، در بین مردم رو به افزایش است. استفاده از این دستگاه ها فقط محدود به افراد خاصی از جامعه بود، اما امروزه امکان خرید و استفاده از این دستگاه ها، برای عموم مردم وجود دارد. در این مقاله نحوه انتخاب یک دستگاه نوار قلب ایده آل برای مصارف خانگی توضیح داده شده است.

راهنمای انتخاب دستگاه نوار قلب پرتابل

انتخاب دستگاه نوار قلب

1- به دنبال شرکتی باشید که آن محصول را تولید می کند. بصورت آنلاین جست و جو کرده و انواع، قیمت ها و ویژگی های آنها را باهم مقایسه کنید. 

نوار قلب پرتابل

2- یک دستگاه نوار قلب پرتابل سبک را انتخاب کنید که در هر مکانی قابل حمل باشد. و در منزل، محل کار و حتی مرکز تناسب اندام نیز قال استفاده باشد.

ظرفیت حافظه نوار قلب پرتابل

3- ظرفیت حافظه دستگاه را بررسی کنید. بررسی کنید که چه تعداد نمودار ECC را بعد از ثبت می تواند ذخیره کند.

برای خرید بپرسید

4- در مورد آن سؤال کنید. درباره نحوه انتخاب دستگاه نوار قلب پرتابل باید سؤال کنید که آیا از فناوری سنسور جدید و همچنین هوش مصنوعی برای اندازه گیری سیگنال های ECG استفاده می کند یا خیر.

باتری نوار قلب پرتابل

5- نوع باتری که استفاده می کند را بررسی کنید.  طول عمر باتری ها را بپرسید. این سوال ها را بهتر است از تولیدکننده آنها بپرسید، هرچند ممکن است فروشنده ها نیز اطلاع داشته باشند.

گارانتی دستگاه نوار قلب

6- در مورد ضمانت / پشتیبانی اطلاعات کسب کنید. درباره نحوه انتخاب دستگاه نوار قلب قابل حمل سؤال کنید چه شرکتی دستگاه را تولید می کند، و خدمات پس از فروش یا گارانتی دستگاه چیست؟ این را از فروشنده بپرسید.

پیگیری مزایا و معایب

7- مطالب آنلاین را جست و جو کنید و مزایا و معایب آنها را ببینید. به دنبال یک روند و گزارش افرادی که چند دستگاه را با هم مقایسه کرده اند باشید.

منبع :

https://www.wikihow.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *