مجله و آموزش سدان مد

خرید لوازم مرکز جراحی

خرید تجهیزات مرکز جراحی باید با توجه به استانداردهای پزشکی صورت بگیرد. تهیه تمامی این وسایل و تجهیزات برای فرآیند درمان لازم و ضروری است. همه مراکز پزشکی به وسایلی از جمله تجهیزات تنفسی، تجهیزات نمونه برداری، وسایل معاینه، دستگاه های ضدعفونی کننده و … نیاز دارند.

برای خرید لوازم مرکز جراحی به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید تجهیزات پزشکی برای تمام مراکز درمانی، نیازمند دقت و مهارت زیادی است. برای این کار توصیه های زیر را مدنظر داشته باشید:

تهیه وسایل براساس نیاز مرکز درمانی

اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، خرید تجهیزات پزشکی مرکز جراحی با توجه به نیازتان است. برای مثال اگر در یک کلینیک پزشکی درمان سرپایی فعالیت می کنید، خرید تجهیزات تنفسی مثل ونتیلاتور یا اکسیژن ساز برای شما ضرورتی ندارد. اما به برخی دیگر از وسایل مثل وسایل معاینه، شیلد محافظ، انواع ماسک و لباس های گان نیاز دارید.

توجه به کیفیت محصولات

برای خرید لوازم پزشکی مرکز جراحی باید کیفیت و دوام محصولات را در نظر بگیرید. منظور از کیفیت، طول عمر محصولات نیست. بلکه میزان کیفیت آنها در زمان استفاده است. برای مثال وقتی از تجهیزاتی مثل ترالی یا تخت بیمار استفاده می کنید، باید براساس اصول ارگونومی و استاندارد تهیه شده باشند.

در واقع نباید در زمان استفاده از لوازم پزشکی دچار مشکل شوید. وسایل و تجهیزات در سرعت تشخیص، معاینه و درمان بیماران تاثیر زیادی دارد. گاهی ممکن است تجهیزات عمر زیادی داشته باشند. اما مناسب مراکز درمانی نباشند و کاربردشان برای کارکنان و بیماران سخت و دشوار باشد.

به خارجی یا ایرانی بودنش دقت کنیم؟

در حال حاضر در ایران محصولات زیادی در صنعت پزشکی تولید می شود که از نظر کیفیت تفاوت زیادی با نمونه های خارجی ندارند. برای خرید تجهیزات پزشکی مرکز جراحی خیلی روی ایرانی یا خارجی بودن آن دقت نکنید. چیزی که اهمیت دارد داشتن اطلاعات کافی در مورد میزان کیفیت محصولات است.

اگر برای اولین بار نام یک برند یا محصول به گوشتان خورده است، توصیه می کنیم ابتدا در مورد آن پرس و جو کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

خرید لوازم پزشکی مرکز جراحی به صورت حضوری یا اینترنتی؟

اکنون که بسیاری از امور از طریق اینترنت انجام می شود، چرا برای خرید لوازم مرکز جراحی به صورت اینترنتی عمل نکنید؟ مزیت این کار صرفه جویی در زمان و هزینه هاست. شما با اطلاع از محصولات (سایز، برند، کیفیت و …) از فروشگاه لوازم پزشکی خرید می کنید.

در مورد محصولاتی که از سایز، کیفیت و کارکرد آنها اطلاعی ندارید، می توانید محتواهای مربوط به هر محصول و نظرات کاربران را مطالعه کنید.

آیا قیمت لوازم پزشکی تعیین کننده کیفیت است؟

برای خرید لوازم پزشکی مرکز جراحی به قیمت به عنوان یک معیار اساسی برای تعیین کیفیت نگاه نکنید. بلکه فروشگاه و مرجع توزیع کننده محصولات پزشکی را به عنوان معیار و اصل قرار دهید. فروشگاه های تجهیزات پزشکی به دلیل داشتن سابقه و مهارت کافی در خرید و فروش لوازم پزشکی، با کیفیت هر محصول آشنایی کافی دارند. در واقع آنها همانند یک نماینده عمل می کنند. حتی اگر اطلاعات کافی در مورد تجهیزات پزشکی را ندارید، می توانید با اطمینان و با خیالی آسوده تجهیزات پزشکی مورد نیاز را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

تجهيزات پزشکي سدان مد يکي از بزرگترين فروشگاه هاي کشور که به صورت 24 ساعته و آنلاين در ايران فعاليت دارد از قسمت هاي مختلف سايت سدان مد ديدن فرماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *