ببینید : فراتر از جعبه ( نخ بخیه اتیکون )

فراتر از جعبه : جستجوی نوآوری، استعداد و منابع است که به هر یک از جعبه بخیه های اتیکون نفوذ میکند

شرکت اتیکون سالانه حدود 600 میلیون نخ بخیه و سوزن تولید می کند که برای جان میلیون ها نفر تاثیر دارد اما عزم این شرکت برای بهبود و درمان حال افراد چیزی فراتر از خود محصول است.کشف و نوآوری که در هرکدام از بسته های نخ بخیه ی شرکت اتیکون وجود دارد و تعهدی که نسبت به آموزش و پرورش جامعه ی جهانی همراه با آن وجود دارد، همان چیزی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

توجه داشته باشید که زمانی که من از یک محصول در بیمارستان استفاده می کنم بزرگترین چیزی که به ذهنم مهم می آید مقاومت و انسجام است .به طوری که مطمئن باشم که آنچه که درحال حاضر با آن کار می کنم از نمونه های مشابهی که در بیرون وجود دارد، بهتر است.در مورد بیمار هم من احساس می کنم که بهترین تجربه ی بخیه برای آنها بخیه زدن با نخ و سوزن بخیه ی اتیکون بوده است.

اتیکون این نوآوری ها و محصولات جدید را به نوعی می سازد و پیش می برد که این اعتماد را همواره به همراه خود داشته باشد.برای این منظور با یک ایده شروع می کند. یک ایده که از بینش جراحان در مورد نیاز های بیماران نشئت می گیرد. این نیاز درواقع هسته ی اصلی کاری است که ما در این شرکت انجام می دهیم به این منظور ما وقتی را برای صحبت با جراحان سراسر جهان در این باره در نظر گرفتیم و فهمیدیم که آنچه که جراحان واقعا از ما می خواهند،دقیقا همان چیزی است که ما در آزمایشگاهمان داشتیم. این مورد همان کار شرکت اتیکون برای توسعه ی مفاهیم نوآورانه خصوصا در مورد نیاز های ناخوشایند می باشد که باید برطرف شود.

فرایند تولید محصول در شرکت اتیکون،یک فرایند غنی از افراد می باشد که شامل حضور متخصصین چند رشته ای در بخش های ما می شود. با کار در بخش توسعه ی محصول شرکت اتیکون شما می توانید جزییات خوب و کامل در مورد مقدار آزمایش ها و و بررسی ها و البته شواهد موجود در پشت تولید محصولات را یاد بگیرید.

آزمایش شاهد تولید محصول.باز هم تکرار می کنم که این تنها راهی است که مطمئن شویم که محصولی که به دست جراح می رسد کاملا قابل اعتماد می باشد و بهترین نتیجه را در خصوص بیمار های این این جراحان ارائه می دهد.

اتیکون قبل از اینکه مواد اولیه را بدست آورد و مواد اولیه اش درواقع تامین شود کارها و تولیدات را در حجم عظیمی تمرین کرده است.من فکر میکنم که یکی از مواردی که در این بخش که یکی از مواردی که دراین بخش پیش رفته است، نخ های بخیه آنتی باکتری سوزن هایی با آلیاژ تنگستن،بسته های دوست دار محیط زیست می باشند.همه این محصولات انقلابی در واقع محصولات اتیکون می باشند که با گذشتن از محدودیت ها بدست آمده اند.زمانی که مفهوم و تولید محصول به انتها برسد، به بخش بسته بندی فرستاده می شود تا با دقت بسته بندی شود و سپس به سراسر دنیای اطراف ما فرستاده شود و خوب آیا این داستان درست است؟ حتی نزدیک به واقعیت هم نیست.

نوآوری و آموزش در خصوص یک محصول دست به دست می شود و به افراد دیگر منتقل می شود. زمانی که یک تکنولوژِی جدید ارائه می شود، ما باید همراه با دیگران باشیم و به آنها کمک کنیم تا بتوانند از این محصول به طور کارآمد و ایمن استفاده کنند.بنابراین واقعیت بخش فراتر از بسته بندی شرکت اتیکون این است که مطمئن شویم که کلاس های حرفه ای آموزش و البته آموزش فروش در سراسر جهان برگزار می شود. به طوری که افراد حرفه ای و بیماران به طور کامل از هر نوآوری جدیدی چه در زمینه ی تکنیک و چه در خصوص خود محصول بهره مند شوند.چرا که آنها به شدت در در اتاق عمل با ما در ارتباطند و به ما وابسته اند.

آنها روزهایشان را با ما می گذرانند. آنها اینجا هستند تا هر چیزی را به ما نشان دهند.آنها می توانند بخش از یک تیم پزشکی بزرگ باشند می تواند یک پرستار بخش جراحی باشد،یا یک دکتر یا یک متخصص بیهوشی و یا هرکس دیگری باشد اما کار آنها به ما ارتباط دارد اتیکون نسبت به تعهداتش کاملا واقف است و می داند که کار او در زمینه ی بهبود بیمار چیزی فراتر از خود محصول است و یک جامعه جهانی را در بر می گیرد.

شرکت اتیکون خط زندگی ماست اتیکون حدود 36 سال است که با یک عملیات شادی آور به ما کمک می کند. ما بدون کمک آنها نمی توانیم وارد یک جراحی یا یک ماموریت شویم. این گروه چیزی فراتر از یک شرکت و کمپانی می باشد. آنها در واقع شرکای ما هستند. مسئولیت اول ما حمایت از پزشکان،پرستاران، بیماران مادرها ،پدر ها و دیگر کسانی است که از محصولات و خدمات ما استفاده می کنند. این میراثی است که اتیکون با گذشت زمانی بیش از یک قرن برای خودش حفظ کرده است. از ایده گرفته تا محصول خلاقانه تا تاثیر عمیق یک محصول و یا حتی درک کیفیت و ارزش یک محصول، اتیکون به چیزی فراتر از جعبه ی بسته بندی و پاکت محصول فکر می کند.