معرفی بهترین برند های دستگاه بخور
معرفی بهترین برند های دستگاه بخور

معرفی جامع بهترین دستگاه بخور

در این مقاله جامع ترین مطلب را در مورد بهترین دستگاه بخور برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم. اگر می خواهید یکی از مدل های بهترین دستگاه بخور موجود در بازار را برای منزل خود تهیه کنید، با ما همراه باشید. ما در متن زیر به شما بهترین برند ها و کاربردی ترین دستگاه های بخور و رطوبت ساز خانگی را معرفی خواهیم کرد. محصولاتی که معرفی می کنیم از لحاظ کیفیت تضمین شده هستند و جز پر فروش ترین دستگاه ها محسوب می شوند. قیمت مناسب و به صرفه از دیگر ویژگی های آنها محسوب می شود. دستگاه های بخور به طور معمول در دو مدل مختلف، دستگاه بخور سرد و گرم تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از مدل های دستگاه بخور دارای ویژگی منحصر به فرد بوده و کارایی آن ها متفاوت می باشد. برای این که در انتخاب و خرید این محصول دچار سردرگمی نشوید، به مطالعه ادامه این محتوا بپردازید. در ادامه به شرح کامل این محصول و  بهترین دستگاه بخور سرد و گرم خواهیم پرداخت.

بررسی تفاوت دستگاه بخور سرد و گرم

همان طور که گفته شد، دستگاه های بخور در دو نوع سرد و گرم وجود دارند. برای اینکه بخواهید بهترین دستگاه بخور مناسب خود را بیابید، در ابتدا بهتر است فرق بین این دو نوع دستگاه بخور را بدانید. زیرا اکثر برند های تولید دستگاه بخور، محصولات متفاوت با مدل های گوناگون ارائه می دهند. شما با دانستن بهترین و مناسب ترین نوع دستگاه بخور خواهید توانست بهترین انتخاب و خریدی آسان داشته باشید. ما تفاوت دستگاه بخور سرد با دستگاه بخور گرم در چیست؟ بخور گرم به طور معمول در زمستان و هوای سرد برای تنفس بهتر مورداستفاده قرار می گیرد. دستگاه های بخور گرم اغلب مصرف برق بالایی دارند و احتمال ایجاد خرابی و مشکل در آن ها بیشتر از دستگاه های بخور سرد است. در واقع می توان گفت دستگاه های بخور سرد با برطرف کردن نواقص بخور گرم طراحی شده اند. کاهش انرژی، احتمال خرابی و از بین بردن انواع باکتری‌های موجود در محیط از ویژگی های دستگاه بخور سرد می باشد. دستگاه های بخور سرد برای افرادی که دچار آسم، حساسیت‌های فصلی دچار و سینوزیت شده اند بسیار مناسب است.

معرفی بهترین برند های دستگاه بخور 1

بهترین دستگاه بخور

دستگاه بخور بیورر(beurer)

اولین مورد از بهترین دستگاه بخور که به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت، دستگاه های بخور برند بیورر (beurer) است. مدل های مختلف دستگاه بخور برند بیورر دارای طرفداران بسیاری هستند. شرکت تولید کننده این محصول، بیورر، یک شرکت واقع در آلمان است که فعالیت خود را از سال 1919 شروع کرده است. این شرکت خانوادگی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و ابزارهای پایش سلامتی به فعالیت می پردازد. این شرکت در تولید دستگاه های بخور موفق بوده و محصولات با کیفیتی روانه بازار می کند. بهترین دستگاه بخور سرد مدل LB44 و دستگاه بخور گرم مدل FS50 دو محصول پر طرف دار این برند محسوب می شوند. هر یک از این دو محصول دارای ویژگی بخصوص هستند. بخور سرد بیورر مدل LB44 قادر به تولید بخور سرد با استفاده از دو تکنولوژی تبخیر و اولتراسونیک می باشد. فیلتر این دستگاه می بایست به طور مرتب تعویض شود. دستگاه بخور گرم FS50 دارای سیستم گرمایشی است تا آب موجود در مخزن را تبدیل به بخار گرم کند. این دستگاه برای داشتن صورتی شاداب بسیار مناسب است.

دستگاه بخور زیکلاس مد (zyklusmed)

برای انتخاب بهترین دستگاه بخور حتما یه سر به برند زیکلاس مد (zyklusmed) بزنید. برند زیکلاس مد را می توان یکی از تولید کنندگان محصولات پزشکی محبوب بشار آورد. این برند تحت لیسانس کشور آلمان است که محصولات آن در دسته بندی های گوناگون درمانی، توانبخشی، بیمارستانی، اندازه گیری و خانگی قرار می گیرد. محصولات این برند از جمله دستگاه بخور زیکلاس مد در سراسر جهان عرضه می شود. این محصول از سال 1382 به بازار ایران وارد شده است. اکنون می توان مدل های مختلف دستگاه بخور برند زیکلاس مد در بازار ایران یافت. تمامی محصولات این برند از جمله دستگاه بخور دارای 2 سال گارانتی از طرف شرکت می باشند. از مدل های پر طرفدار دستگاه بخور برند زیکلاس مد می توان به موارد زیر اشاره کرد: دستگاه بخور سرد و گرم زیکلاس مد مدل Jss-37501a: این دستگاه بخور به گونه ای طراحی شده است که توانایی تولید بخور سرد و گرم را داشته باشد. از ویژگی های این دستگاه می توان به فیلتر ضد رسوب، خاموش شدن اتوماتیک به هنگام تموم شدن آب مخزن، ریموت کنترل و تنظیم رطوبت به صورت خودکار اشاره کرد. دستگاه بخور سرد زیکلاس مد مدل jss-24201: طراحی ظاهری این مدل بسیار زیبا می باشد. این مدل فقط بخور سرد تولید می کند. نمایش میزان آب مخزن، خاموش خودکار در صورت تموم شدن آب مخزن از ویژگی های این محصول محسوب می شود. معرفی بهترین برند های دستگاه بخور

دستگاه بخور سرد و گرم

دستگاه بخور امسیگ (emsig)

دستگاه بخور امسیگ یکی دیگر از برند های پر طرفدار است که در دسته بندی بهترین دستگاه بخور موجود در ایران قرار می گیرد. از آنجایی که آب و هوای بیشتر مناطق ایران دارای آب و هوای خشک است، این محصول می تواند با تولید رطوبت خشکی پوست را به حداقل برساند. دستگاه بخور برند امسیگ، یک برند آلمانی است. شرکت تولید کننده این محصول در تولید محصولات پزشکی و ایمنی به فعالیت می پردازد. در حال حاضر این برند توانسته است با سال ها فعالیت، به یکی از برند های قدرتمند در زمینه تجهیزات سلامتی تبدیل شود. دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US424 کد S24 یکی از محصولات محبوب این برند است. سرعت بخار مدل US424، 350 میلی‌لیتر بر ساعت است. این دستگاه دارای فیلتر ضد رسوب بوده و می توان آن را تا 15 ساعت مورد استفاده قرار داد. این دستگاه با مصرف برق 25 وات، جز محصولات کم مصرف می باشد. اگر به دنبال دستگاه بخور چند کاره هستید، دستگاه بخور مدل US462 یکی از محصولات برند امسیگ است که دارای ویژگی های خوبی می باشد. این دستگاه چند کاره می تواند به تولید بخور و رطوبت سرد و گرم بپردازد. با خرید این دستگاه می توانید در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنید و با خرید تنها یک دستگاه، سه کار متفاوت را انجام دهید.

معرفی دستگاه بخور آلتیما(Altima )

اگر می خواهید دستگاه بخور شما از لحاظ کیفیت و زیبایی جز بهترین دستگاه بخور در بازار باشد، دستگاه بخور آلتیما(Altima ) مناسب شما عزیزان است. محصولات این برند علاوه بر داشتن کیفیت بالا، از لحاظ زیبایی و طراحی ظاهری فوق العاده می باشند. اگر در در چیدن دکوراسیون خانه خود حساس هستید، بدون ترید این محصول باب سلیقه شما خواهد بود. دستگاه بخور سرد آلتیما مدل AT.250 یکی از محصولات معروف و پر کاربرد این برند است. این محصول با داشتن ظاهری ساده به رنگ سفید و جذاب، انتخابی ایده‌آل برای شما عزیزان است.

دستگاه بخور آلپکس (alpx)

دستگاه بخور آلپکس (alpx) از برند های معروف و محبوب در سراسر جهان می باشد. این محصول در مدل ها های مختلف تولید شده است. همچنین دارای چهار نوع متفاوت دستگاه بخور سرد، دستگاه بخور گرم، دستگاه بخور سرد و گرم، دستگاه بخور سرد و داغ می باشد. هر یک از مدل های دستگاه بخور این برند دارای ویژگی های منحصر به فرد است. دستگاه بخور برند آلپکس در مدل های کوچک 2 تا 8 لیتری تولید می شود. مخزن دستگاه بخور های 8 لیتری بزرگ تر می باشند، بنابراین می توان آنها را در ساعات بیشتری مورد استفاده قرار داد. این برند برای محیط های بین 20 مترمربع الی 120 متر مربع در مدلهای متفاوت طراحی شده است. شما می توانید با توجه به محیطی که آن را مورد استفاده قرار خواهید داد، مدل های مختلفی از دستگاه بخور alpx تهیه کنید. برخی از انواع پر فروش دستگاه های بخور سرد مدل آلپکس در زیر ذکر شده است: دستگاه بخور سرد مدل MH-512 بخور سرد مدل MH-510 بخور سرد مدل MH-506 بخور سرد مدل GS528B دستگاه بخور سرد مدل  GS518 معرفی بهترین برند های دستگاه بخور  

بهترین دستگاه بخور

دستگاه بخور سرد و گرم امپریال (imperial)

دستگاه بخور سرد امپریال در شرکتی به همین نام تحت لیسانس آمریکا تولید و توزیع می شود. این برند جز بهترین دستگاه بخور موجود در ایران می باشد. یکی از مدل های دستگاه بخور این برند مدل IMPERIAL AH 600 می باشد. این دستگاه بخور، کاربرد خانگی دارد و می توان آن را در محیط های نسبتا بزرگ مورد استفاده قرار داد. این دستگاه هر دو بخور سرد و گرم را تولید می کند. از مزایای استفاده از بخور سرد این دستگاه می توان به بهبود خواب کودکان و بزرگسالان، کاهش سرایت ویروس سرماخوردگی، درخشندگی، طراوت و لطافت پوست و سالم ماندن گیاهان خانگی اشاره کرد.

دستگاه بخور سرد اکیومد accumed

دستگاه بخور سرد اکیومد accumed یکی از بهترین محصولات کمپانی اکیومد می باشد. این شرکت از برترین تولیدکنندگان در زمینه پیگیری وضعیت سلامتی می باشد. این برند از سال 2002 به فعالیت در این زمینه می پردازد. دفتر مرکزی این برند در چین واقع است. دستگاه بخور مدل accumed MD65C دارای تکنولوژی اسپری اولتراسونیک است. این دستگاه در بین کاربران ایرانی محبوب می باشد. این محصول به جهت داشتن عملکردی بیصدا و حالت شب معروف است. دستگاه بخور سرد اکیومد UH102 از دیگر محصولات شناخته شده این برند است.

دستگاه بخور medisana(مدیسانا)

برند مدیسانا به تولید بهترین دستگاه بخور در سراسر دنیا می پردازد. این برند بیش از 30 سال به تولید تجهیزات پزشکی می پردازد. این برند علاوه بر تولید و عرضه بهترین دستگاه بخور به دنیا، محصولاتی همچون انواع فشارسنج مدیسانا و انواع تب، دستگاه ماساژور و تشک برقی نیز تولید می کند. دستگاه بخور سرد مدل UHW و دستگاه بخور سرد مدیسانا مدل AH-660 از محصولات برتر این برند می باشد. هر یک از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. همچنین در ساختار آن ها از پیشرفته ترین تکنولوژی بهره گرفته شده است. قیمت مناسب به همراه کیفیت بالا از ویژگی های محصولات این برند می باشد. معرفی بهترین برند های دستگاه بخور

بهترین دستگاه بخور

بررسی دستگاه بخور وی مد (vmed)

برند وی مد از تولیدات شرکت ورید می باشد. این شرکت با تکیه بر تکنولوژی و توانمندی های فنی قادر به تولید محصولات متنوعی در زمینه پزشکی شده است. دستگاه بخور از جمله محصولات با کیفیت و کاربردی برند vmed می باشد. دستگاه بخور سرد وی مد مدل VM360 از جمله بهترین دستگاه بخور ساخته شده توسط این برند است. این محصول با ویژگی های منحصر به فرد توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند.

دستگاه بخور سرد لایکا (laica)

برند لایکا یکی از برند های تولید کننده دستگاه های بخور مخصوص کودکان است. دستگاه های بخور تولید شده توسط این برند دارای ظاهری شیک و فانتزی است که آن را برای استفاده در اتاق کودکان مناسب کرده است. دستگاه بخور سرد LAICA مدل HI3005 در  طرح لاك پشت تولید می شود. این دستگاه با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا عرضه می شود. معرفی دستگاه بخور برند وکتو  vekto یکی دیگر از برترین و با کیفیت ترین دستگاه های بخور، دستگاه های بخور تولید شده توسط برند وکتو  vekto می باشد. دستگاه های بخور وکتو دارای مدل های گوناگون می باشد. از جمله آن های می توان به محصولات زیر اشاره کرد: –         دستگاه بخور سرد وکتو مدل  HQ-602 –         دستگاه بخور سرد وکتو vekto مدل 2008B1 –         دستگاه بخور سرد وکتو مدل HQ – 2008B2 VEKTO معرفی بهترین برند های دستگاه بخور

بهترین دستگاه بخور

دستگاه بخور زنیت مد zenith med

دستگاه های بخور زنیت مد آخرین برندی است که به شما عزیزان معرفی می کنیم. دستگاه بخور این برند همانند سایر برند های ذکر شده در متن فوق جز بهترین دستگاه بخور می باشد. در واقع می توان این برند را یکی از پیشگامان تولید محصولات مراقبتی بهداشتی در بازار جهانی معرفی کرد. از مدل های مختلف دستگاه بخور زنیت مد می توان به بخور سرد و گرم زنیت مد ZTH-HD5.5 و دستگاه بخور سرد و گرم زنیت مد مدل ZTH-HD6 اشاره کرد.